fit.pl mobile logo

Kurierzy w Polsce, u kogo najlepiej?

Zastanawiasz się nad tym, którą firmę kurierską wybrać? Jeśli zależy ci na wysokiej jakości idącej w parze z przystępną ceną, to zdecyduj się na usługi marki InPost.

Ogrom zajęć idący w parze z niewielką ilością wolnego czasu sprawia, że coraz większa ilość osób rezygnuje z wizyty w sklepie stacjonarnym na rzecz zakupów za pośrednictwem globalnej sieci. W ten prosty sposób oszczędzają oni nie tylko czas, ale również pieniądze. Wzrost zainteresowania opisywaną formą transakcji niejako automatycznie zwiększył zapotrzebowanie na usługi świadczone przez firmy kurierskie. Naturalnie firma firmie nierówna. Jak się bowiem okazuje, nie wszystkie przedsiębiorstwa obecne na polskim rynku są w stanie pochwalić się takim samym poziomem świadczonych usług. Którą firmę kurierską wybrać? To pytanie zadano klientom indywidualnym kupującym w globalnej sieci. Wyborem respondentów pierwsze miejsce w rankingu firm kurierskich zajęła marka InPost.

Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) przy współpracy medialnej z serwisem Onet.pl przeprowadził niezależne badanie oceny 8 ogólnopolskich firm kurierskich, a mianowicie DHL, DPD, FedEx, Geis, GLS, InPost, Pocztex oraz UPS.

Jakimi kryteriami kierowano się podczas badania? Między innymi zadowoleniem z czasu oczekiwania na przesyłkę, komunikacją z kurierem, stanem przesyłki czy też innowacyjnością rozwiązań oferowanych przez daną firmę.

Pierwsze miejsce wśród wymienionych powyżej firm kurierskich zajęła marka InPost. Wyprzedziła ona konkurencję i tym samym zdobyła najwyższe noty w zakresie zadowalającego czasu oczekiwania na przesyłkę, dostarczenia paczki pod właściwy adres, uprzejmości pracowników, nienaganności i braku uszkodzeń opakowania i samej przesyłki, dobrego kontaktu telefonicznego, jak również innowacyjności proponowanych rozwiązań. Opisywane badanie wykazało silne przywiązanie klientów do marki InPost oraz oczywiście zdecydowaną chęć ponownego skorzystania z oferowanych usług. Warto dodać, iż w badaniu wzięto również pod uwagę stosunek jakości usług do ceny. Także w tej kategorii firma InPost zebrała najwyższe noty.

Inne, równie ciekawe badanie przeprowadzone zostało przez firmę Gemius. Tym razem skupiono się jednak nie tyle na samej jakości świadczonych usług, ile na wybieranej formie dostawy. Aż 52% osób kupujących w Internecie wskazało Paczkomaty InPost jako najczęściej wybierany typ dostawy towaru. Ale to nie wszystko. Warto bowiem dodać, iż 61% osób zadeklarowało, że usługa InPost najbardziej zachęca ich do dokonywania zakupów za pośrednictwem globalnej sieci.

Sporą popularnością cieszą się również usługi kurierskie oferowane przez markę InPost. Zanotowały one bowiem przyrost wskazań o 5 punktów procentowych w stosunku do roku 2018, a tym samym utrzymały ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najczęściej wybieranych firm kurierskich.

„Z roku na rok wzrasta liczba osób wybierających zakupy przez Internet. To dla nas świetna wiadomość – motorem napędowym dla InPost jest szukanie i dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które spełnią ich oczekiwania. Paczkomaty świetnie wpisują się w takie potrzeby kupujących jak wygoda oraz całodobowa dostępność usługi. Klienci dokonujący zakupów online cenią dziś czas i niezależność (…)” – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl