fit.pl mobile logo

Dieta dla wojowniczki

Prowadzisz stresujący tryb życia. Musisz być w ciągłym ruchu, ale wszystko robisz gwałtownymi zrywami. Brak ci cierpliwości i wytrwałości. Nadmiar kawy powoduje bezsenność, a to sprawia, że jesteś stale zmęczona
woman2Jest to dieta, która pozwoli ci spalić zbędny tłuszcz i w sposób przemyślany budować masę mięśniową. Zacznij ćwiczyć regularnie, ale niezbyt intensywnie, przynajmniej trzy razy w tygodniu. Zacznij od długich spacerów, a nie joggingu czy tenisa. Zamiast kawy pij napoje energetyzujące, które przyspieszą przemianę materii i dostarczą ci energii (np. Red Bull, Techno Power).

Codziennie zjedz
* 2 - 4 kromki chleba, 200 g gotowanego ryżu lub makaronu
* białko, co najmniej 200g; najlepszym źródłem są jajka, ryby, chudy biały ser
* 300 g warzyw, głównie czerwonych, bo zawierają likopen, który jest najlepszym przeciwutleniaczem Pomimo intensywnych ćwiczeń możesz przybrać na wadze. To normalne, gdyż zapasy tłuszczu stopniowo będą zmieniać się w mięśnie. Choć waga wydaje się pokazywać co innego, ty z każdym dniem będziesz stawała się smuklejsza i zgrabniejsza. Pamiętaj, by się nie poddawać. Najlepiej zacznij ćwiczyć z koleżanką, wtedy wzajemnie będziecie się dopingować.

Przykładowe menu

śniadanie : 2 kromki pumpernikla, 150 g twarożku ze szczypiorkiem i rzodkiewką, szklanka soku grejpfrutowego
obiad : 150 g pulpecików cielęcych w sosie pomidorowym, 1/2  szklanki ugotowanego makaronu, zielona sałata z sosem winegret
kolacja : 2 kromki chrupkiego chleba posmarowane łyżką ketchupu, 2 parówki drobiowe, pomidor, zielona sałata

śniadanie : 2 pełnoziarniste tosty, jajko na miękko, 2 plastry wędliny, pomidor, ogórek, szklanka soku pomarańczowego
obiad : 150 g pieczonej piersi indyka, szklanka surówki z marchewką i jabłkiem
kolacja : 2 naleśniki z białym serem, 1/2 szklanki jagód

śniadanie : 3 łyżki płatków zbożowych, 150 g jogurtu (mały kubek), jajko na miękko z tostem (bez masła), kawa lub herbata bez cukru, szklanka soku pomarańczowego
obiad : 150 g pieczonej ryby, 300 g ryżu (ugotowanego) z warzywami, zielona sałata
kolacja : 2 tosty (w ostateczności bułka) z chudą szynką drobiową, pomidorem i ogórkiem kiszonym, 2-3 łyżki tuńczyka z puszki (w sosie własnym)

Dozwolone przekąski :

- banan : ma dużo magnezu i potasu i szybko uzupełni niedobory tych pierwiastków
- mały kubek jogurtu bez cukru

Aby wytrwać
  • wybierz sport, który zawsze cię pociągał, a treningi staną się przyjemnością
  • namów przyjaciół na wspólne ćwiczenia; jeśli ktoś będzie chciał się poddać, reszta go wesprze
  • ćwicz w nowoczesnej i dobrze wyposażonej sali; przyjemność przebywania w takim miejscu zrekompensuje wysiłek, jaki musisz włożyć w trening
  • zacznij powoli, bo ci, którzy na początku narzucają sobie mordercze tempo, często szybko rezygnują.

 

www.fit.pl


 

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl