fit.pl mobile logo

Dieta tygodniowa

Tygodniowa dieta, każdego dnia oparta na innym produkcie, połączona z zabiegami pielęgnacyjnymi i gimnastyką, to starannie opracowany program biologicznej odnowy
dieta%20xMenu zostało tak opracowane, by dostarczyć organizmowi jak najwięcej witamin i składników mineralnych, które przyspieszają przemianę materii, a tym samym pozwalają pozbyć się toksyn. Gimnastyka nie tylko dodatkowo przyspiesza ten proces, ale też służy ujędrnianiu poszczególnych partii ciała - każdego dnia innej. Taką też rolę pełnią zabiegi pielęgnacyjne. Dieta jest rygorystyczna, ale przez tydzień można ją stosować bez obaw. Gdy chcesz jednak schudnąć więcej niż 3 kg, zrób tygodniową  przerwę i po niej powtórz dietę. Aby utrzymać wagę, po zakończeniu odchudzania wyznacz sobie dzień w tygodniu, w którym zastosujesz jeden z polecanych jadłospisów. 


 

DZIEŃ KOKTAJLI WARZYWNYCH

Warzywa to bogate źródło potasu, pierwiastka regulującego gospodarkę wodną organizmu. Nadmiar wody zostaje usunięty, ale jednocześnie skóra nie traci jędrności. 

Jadłospis

Śniadanie: sok wyciśnięty z 6 marchewek i 3 łodyg selera naciowego z dodatkiem 3 łyżek rozmrożonego szpinaku, 150g chudego białego sera.
Drugie śniadanie: sok wyciśnięty z 6 marchewek i 3 łodyg selera naciowego z dodatkiem posiekanego pomidora.
Obiad: sok wyciśnięty z 6 marchewek i 3 łodyg selera naciowego z dodatkiem posiekanego pęczka pietruszki i łyżki oleju słonecznikowego, 100g pieczonej piersi kurczaka, 5 łyżek gotowanej marchewki z groszkiem.
Kolacja: sok wyciśnięty z 6 marchewek i 3 łodyg selera naciowego z dodatkiem 2 łyżeczek suszonej bazylii i łyżki oleju słonecznikowego, 2 kromki chrupkiego pieczywa z 2 plasterkami szynki z indyka, 2 liście sałaty. 

Program pielęgnacyjny

Aby biust i dekolt stały się jeszcze bardziej jędrne, wklep w te miejsca balsam pielęgnacyjny z ekstraktami z roślin.

Program fitness

Wzmacniamy mięśnie klatki piersiowej. Stojąc w rozkroku, w wyprostowanych nad głową rękach trzymamy ręcznik. Robimy skłony, odciągając ręce jak najdalej w tył. Ćwiczymy 10 minut 2 razy dziennie. 

Nagroda!

Delektuj się dwoma małymi czekoladkami. 

DZIEŃ MORSKICH SPECJAŁÓW

Duża dawka jodu, w który obfitują ryby oraz wyciągi z alg, korzystnie wpłynie na spalanie tłuszczu. 

Jadłospis

Śniadanie: sałatka z połówki jabłka, pomarańczy, kiwi, 2 łyżek płatków kukurydzianych, doprawiona 3 łyżkami jogurtu light, szklanka naparu z 2 łyżeczek alg zalanych wrzątkiem (algi można kupić w sklepach ze zdrową żywnością).
Obiad: 200g duszonego dorsza z dowolną ilością sałaty doprawionej octem winnym lub sokiem z cytryny, szklanka naparu z alg.
Kolacja: 200g pieczonego w folii pstrąga, z dowolną ilością szpinaku, szklanka naparu z alg.

Program pielęgnacyjny

Kąpiel w preparatach zawierających algi oczyści skórę i pomoże pozbyć się tkanki tłuszczowej. Bardzo skuteczne są np. saszetki Micronized Marine Algae firmy Thalgo. Po trwającej kwadrans kąpieli nie wycierajmy się, ale pozwólmy, aby skóra wyschła sama. Wtedy wchłonie więcej dobroczynnych substancji. 

Program fitness

Aby wzmocnić nogi, idealny jest wodny aerobik. Stojąc w wodzie do pasa przyciągamy pięty do pośladków. następnie robimy wymachy nogą w bok. Ćwiczymy tak 20 minut. Jeśli nie ma szans, by skorzystać z basenu, ćwiczenia te można też robić "na sucho".

Nagroda!

Możesz przegryźć dwa niewielkie wafelki.

DZIEŃ KOKTAJLI MLECZNYCH

Dzięki tryptofanowi - substancji zawartej w mleku, mózg wydzieli poprawiającą humor serotoninę. Pomoże to przetrwać trzeci, najcięższy dzień diety. 

Jadłospis

Śniadanie: 1,5 szklanki mleka 2% zmiksowanego z bananem, 4 łyżki płatków kukurydzianych ze 150g waniliowego serka homogenizowanego lub  jogurtu owocowego.
Drugie śniadanie: 1,5 szklanki mleka 2% zmiksowanego z bananem.
Obiad: 1,5 szklanki mleka 2% zmiksowanego z bananem, 150g pieczonej piersi kurczaka, 4 liście sałaty z sosem z 2 łyżek jogurtu naturalnego.
Kolacja: 1,5 szklanki mleka 2% zmiksowanego z bananem, 2 kromki razowego chleba posmarowanego cienko niskosłodzonym dżemem.

Program pielęgnacyjny

Doda werwy i dodatkowo poprawi humor energiczny masaż. W trakcie kąpieli warto mocno natrzeć pośladki specjalnym wałeczkiem do masażu, uplecionym z szorstkiej gąbki albo ostrą rękawicą. 

Program fitness

To dzień ćwiczeń wzmacniających i pojędrniających uda. Klęczymy, podpierając się na łokciach. Wykonujemy wymachy do tyłu - najpierw lewą, a następnie prawą nogą. Ćwiczymy przez 10 minut 2 razy dziennie.

Nagroda!

Possij ulubiony cukierek. A nawet dwa!

DZIEŃ BROKUŁOWY

Zawarta w nich witamina C i beta-karoten walczą z powodującymi starzenie się wolnymi rodnikami. 

Jadłospis

Śniadanie: 100g gotowanych brokułów, jajko na twardo, kilka plasterków pomidora z posiekaną cebulą, szklanka wody mineralnej z 3 łyżkami soku z cytryny.
Obiad: 200g gotowanych brokułów, 4 łyżki ryżu, szklanka soku z kiszonej kapusty.
Kolacja: sałatka ze 100g ugotowanych brokułów i pół puszki czerwonej fasolki konserwowej, doprawiona łyżeczką oliwy z oliwek, szklanka wody mineralnej z 3 łyżkami soku z cytryny. 

Program pielęgnacyjny

Aby pomóc skórze oczyścić się i odmłodnieć, nakładamy na twarz maseczkę z trzech łyżek twarożku zmiksowanego z łyżką słodkiej śmietanki i łyżką miodu pszczelego. Zmywamy ją po kwadransie ciepła wodą. 

Program fitness

Tego dnia zadbamy o smukłą talię i szczupłe uda. Leżąc na boku podnosimy powoli najpierw prawą nogę, a następnie lewą do góry i powoli ją opuszczamy. Ćwiczymy tak przez 10 minut dwa razy dziennie. 

Nagroda!

Zjedz miseczkę sałatki z owoców cytrusowych.

DZIEŃ ZIEMNIACZANY

Wbrew obiegowej opinii, kartofle mają mało kalorii. Mimo to są sycące, dzięki czemu łatwiej przetrwać głód. To dobre źródło potasu, który pomaga usunąć nadmiar wody. 

Jadłospis

Śniadanie: ugotowany duży ziemniak z łyżką szczypiorku, szklanka soku z warzyw.
Obiad: dwa średnie ugotowane ziemniaki zapieczone z 2 plasterkami żółtego sera light i łyżką natki pietruszki, szklanka soku pomidorowego.
Kolacja: pieczony średni ziemniak z łyżką szczypiorku, szklanka soku z warzyw.

Program pielęgnacyjny

Jeśli chcesz przyspieszyć usuwanie toksyn z głębszych warstw skóry, wykonaj masaż, zwany drenażem limfatycznym. Masuj nogi od dołu ku górze, używając specjalnego balsamu, najlepiej Draine Minceur Biotherm. 

Program fitness

Intensywny ruch jak np. skoki na skakance (co najmniej przez 10 minut) pozwalają dobrze się wypocić. To również idealne ćwiczenie na łydki. 

Nagroda!

Możesz sobie pozwolić na 8 żelków. 

DZIEŃ OWOCÓW CYTRUSOWYCH

Pijąc soki i jedząc owocowe sałatki dostarczamy kolejnej porcji witaminy C, która w dalszym ciągu będzie nam sprzyjać oczyszczaniu organizmu. 

Jadłospis

Śniadanie: dowolna ilość mandarynek, 150g jogurtu, szklanka wyciśniętego soku z pomarańczy.
Obiad: 50g gotowanej piersi kurczaka bez skóry, 250g surówki z owoców cytrusowych, szklanka soku wyciśniętego z grejpfrutów.
Kolacja: dowolna ilość mandarynek, kromka razowego pieczywa z plasterkiem szynki drobiowej i liściem sałaty, szklanka soku wyciśniętego z grejpfrutów.

Program pielęgnacyjny

Kąpiel z dodatkiem olejku pomarańczowego lub mandarynkowego podziała odprężająco i ujędrni skórę.

Program fitness

Zwracamy szczególną uwagę na mięśnie podtrzymujące biust. Aby je wzmocnić, ściskamy przez 10 sekund w dłoniach, uniesionych na wysokość klatki piersiowej małą, gumową piłeczkę. Następnie rozluźniamy mięśnie. Powtarzamy to ćwiczenie kilkanaście razy. 

Nagroda!

Schrup kilka młodych marchewek. Są słodkie!

DZIEŃ RYŻOWY

Ryż stabilizuje poziom cukru we krwi, przygotowując organizm do powrotu do normalnej diety.

Jadłospis

Śniadanie: szklanka gotowanego ryżu i 150g jogurtu owocowego light, garść truskawek świeżych lub mrożonych.
Obiad: szklanka gotowanego ryżu, 150g gotowanej piersi z kurczaka lub z indyka bez skóry, 200g gotowanych brokułów, strąk papryki.
Kolacja: szklanka gotowanego ryżu z 4 łyżkami waniliowego serka homogenizowanego, garść truskawek świeżych lub mrożonych. 

Program pielęgnacyjny

Niech będzie to dzień intensywnego nawilżania wysuszonej skóry. Na twarz, ręce, dekolt nałóż grubą warstwę nawilżającego balsamu. Niech wchłania się przez kwadrans. Resztę zetrzyj wacikiem.

Program fitness

Ten dzień poświęcamy "spłaszczaniu" brzucha. Leżąc na plecach unosimy powoli nogi do góry (ręce wyciągnięte trzymamy nad podłogą). Licząc do dziesięciu powoli opuszczamy nogi. Ćwiczymy 2 razy dziennie po 10 minut.

Nagroda!

Dwa biszkopty popij filiżanką herbaty.


www.fit.pl



PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka
Mikolaj Nq

Każdy może o siebie dbać, ja to zrobiłem i w końcu pozbyłem się tego wstrętnego odstającego brzucha strasznie mi to przeszkadzało !. Niżej na stronie najlepszego trenera znajdują się oba pakiety, które są na stronie www.igortreneronline.pl

Zgłoś nadużycie-
weronkazz

Dobry trener to podstawa, polecam najlepszego - www.igortreneronline.pl

Zgłoś nadużycie-

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl