Sieć klubów CityFit powiększyła się o kolejną lokalizację. CityFit Blue Bydgoszcz Fordon to 25 lokalizacja w Polsce i jednocześnie drugi showroom konceptu Blue. Blue to format przygotowany pod franczyzę jako propozycja dla mieszkańców mniejszych miejscowości. Poprzez otwarcie klubu w bydgoskiej galerii Fordon marka CityFit wyszła naprzeciw mieszkańcom największej dzielnicy Bydgoszczy, Fordonu.
– Do otwarcia CityFit w Fordonie skłonił nas sukces pierwszej lokalizacji w CH Rondo. Odbiór klientów był niesamowity. Zobaczyliśmy, że sporo z nich mieszka w tej części Bydgoszczy. Poza tym otrzymywaliśmy dużo informacji, że brakuje dobrego klubu. Ten czynnik, połączony z analizą demograficzną sprawił, że uznaliśmy to miejsce jako idealne do otwarcia drugiego punktu w mieście – komentuje Łukasz Gądek, członek zarządu CityFit.
Klub w bydgoskim Fordonie to już druga lokalizacja CityFit Blue (pierwsza powstała w Puławach w sierpniu 2022 roku) i dwudziesta piąta lokalizacja sieci CityFit w ogóle. Format Blue to nowa koncepcja marki CityFit, dostosowana do modelu franczyzowego. Koncept ten utrzymuje najważniejsze dla marki CityFit wartości. Jednocześnie dostosowuje się do specyfiki i preferencji użytkowników w mniejszych i średnich miastach.
Oznacza to, że kluby CityFit Blue są mniejsze i, w odróżnieniu od CityFit, nie są całodobowe. Dostęp odbywa się poprzez recepcję w wyznaczonych godzinach: od poniedziałku do piątku w godz. 6-23, a w weekendy 8-20. Co ważne, kluby działają codziennie, również w święta. To jest szczególnym wyróżnikiem marki CityFit na rynku. Format Blue dodatkowo rozszerzony został o płatności gotówkowe (w klubach CityFit za karnet zapłacimy wyłącznie online) oraz nowoczesne urządzenie Smart Hydration, w którym można skomponować dostosowany do swoich preferencji napój izotoniczny.
Podobnie jak w klubach CityFit, klubowicze CityFit Blue w cenie karnetu otrzymują dostęp do wszystkich stref i zajęć grupowych oraz udogodnień takich, jak: źródełka z wodą filtrowaną, plany treningowe i diety dostępne w strefie klienta, urządzenia do analizy składu ciała czy WiFi. Klienci mogą również korzystać z funkcjonalności aplikacji CityFit (m.in. rezerwacja zajęć grupowych i treningów personalnych czy zarządzanie członkostwem) oraz brać udział w programach lojalnościowych z nagrodami.
Klub CityFit Blue Bydgoszcz Fordon, zlokalizowany na 2. poziomie Galerii Fordon, został oficjalnie otwarty w środę 15 marca. Tego dnia od godz. 18 na klubowiczów czekały konkursy z nagrodami. Dodatkowo ci, którzy wpisali się w grono pierwszych stu odwiedzających, otrzymali funkcjonalne gadżety od sieci w postaci wygodnych toreb treningowych. Frekwencja dopisała. Jeszcze przed godziną 18 do wejścia ustawiła się długa kolejka nowych klubowiczów, którzy jak najszybciej chcieli skorzystać z nowego sprzętu i odbyć swój pierwszy trening w CityFit Blue.
Klub CityFit Blue Bydgoszcz Fordon to ponad 1000 mkw. powierzchni, wysokiej jakości sprzęt treningowy i 7 stref funkcjonalnych: wolnych ciężarów, treningu funkcjonalnego, cardio, maszyn oporowych, zajęć grupowych, relaksu i nawodnienia. W dwóch ostatnich można odpocząć po treningu, naładować telefon, skorzystać z nielimitowanej darmowej wody na trening, a także urządzenia Smart Hydration. Do końca marca funkcjonalność Smart Hydration będzie dostępna dla klubowiczów za darmo, od kwietnia zaś w abonamentach.
Sieć CityFit oferuje karnety elastyczne (miesięczne), 6-miesięczne i 12-miesięczne, a także atrakcyjne dla niekoniecznie zdecydowanych lub będących przejazdem klubowiczów wejściówki 24- i 72-godzinne.
FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.