Sektor fitness i wellness coraz bardziej się przenikają. Konsumenci na całym świecie są żywo zainteresowani zmianą stylu życia. Osoby, które włączyły już aktywność fizyczną do swojej codzienności, nie chcą się już bez niej obejść, także na wakacjach czy w podróży służbowej. Dlatego po stronie hotelarzy, menedżerów spa i osób odpowiedzialnych za usługi w tej dziedzinie należy stworzenie atrakcyjnych dla klientów możliwości treningowych.
Jednocześnie w branży fitness od dawna wiadomo, że regeneracja to istotna część efektywnego treningu. Tu dużo do powiedzenia ma sektor wellness, którego oferty wykraczają poza korzystanie z aplikacji i obejmują tematykę zdrowia psychicznego, zrównoważonej diety, a także dużej ilości ruchu i snu. Coraz ważniejsze jest, aby kluby fitness uwzględniały w swojej ofercie także regenerację. FIBO dostrzega potencjał obu sektorów i chce naturalnie połączyć je w Kolonii.
– W tym roku na FIBO jeszcze więcej uwagi poświęcimy holistycznemu postrzeganiu zdrowia. W naturalny sposób połączymy to, co ze sobą ściśle powiązane: fitness i wellness. Chcielibyśmy tym samym dać wellnessowi “nowy dom” i jesteśmy bardzo zadowoleni z dalszego rozwoju segmentu Spa i Wellness wraz z silnymi partnerami – mówi Anke Brendt, Product Manager FIBO.
Po raz pierwszy branża będzie miała swój własny Meeting Point Spa & Wellness w hali 8. W bezpośrednim sąsiedztwie tematycznej powierzchni wystawienniczej zaplanowano specjalistyczny program oraz strefę networkingu. Na odwiedzających czekają dyskusje ekspertów, a także prezentacje i wykłady.
– Zmienia się rozumienie pojęcia wellness. Jedynie bierny relaks zmienia się w aktywność. Buduje to naturalny pomost z sektora wellness do sektora fitness. Oba sektory mogą się od siebie wiele nauczyć, wzajemnie inspirować i uzupełniać. Rynek wellness nie posiada obecnie międzysektorowej imprezy targowej. Chcemy to zmienić dzięki tegorocznemu FIBO – mówi Lutz Hertel, dyrektor zarządzający Niemieckiego Stowarzyszenia Wellness.
Czwartek poświęcony będzie hotelom. W ramach wykładów, rozmów i paneli decydenci z branży będą mogli zapoznać się z wyzwaniami i możliwościami. Wiele z przedstawionych tam koncepcji może zostać wykorzystanych jako najlepsze praktyki lub posłużyć jako inspiracja.
Dopełnieniem programu będzie Focus Day dla menadżerów SPA w niedzielę. Wtedy też wręczona zostanie międzynarodowa nagroda “Spa Manager Award” przyznawanej przez Niemieckie Stowarzyszenie Wellness. Po raz pierwszy od 2018 roku, najlepsi menedżerowie spa w trzech kategoriach Day Spa, Hotel Spa i Resort Spa zostaną wybrani na żywo podczas FIBO.
W niedzielę “SpaCamp Session: Fitness + Wellness – the best of both worlds”. Koncepcja otwartej imprezy w postaci campu jest już mocno zakorzeniona w branży wellness. Uczestnicy sami ustalają tematy i wspólnie z grupą opracowują kreatywne rozwiązania. Po raz pierwszy Wolfgang Falkner oferuje odwiedzającym FIBO możliwość skorzystania ze SpaCamp i wymiany doświadczeń. Rejestracja na to wydarzenie ruszyła 31 stycznia.
Dodatkową ofertę doskonalenia zawodowego dla menedżerów spa, menedżerów fitness, menedżerów i dyrektorów hoteli, w której mogą wziąć udział, oferuje Body & Mind Area. Teoria i praktyka będą ze sobą ściśle powiązane, a odwiedzający targi otrzymają impulsy do stworzenia programów pilates, jogi i aktywności dla własnego biznesu. Na przykład Sven Huckenbeck, zdobywca kilku międzynarodowych nagród spa, takich jak Afrodyta Wellness w kategorii Osobowość Spa, przedstawi swoją unikalną koncepcję Bio Balance. W strefie Body & Mind terapeuta pokaże, jak włączyć higienę mięśni do codziennego życia dzięki “Treningowi Neuro Reset”. Z kolei dietetyk, nauczycielka jogi i autorka Petra Orzech podpowie, jak joga może pomóc szczególnie kobietom w okresie menopauzy.
FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.