- Pandemia jednoznacznie uświadomiła nam wszystkim, jak bardzo ruch, ćwiczenia fizyczne są ważne dla zdrowia fizycznego, ale też psychicznego. Bez względu jednak na to, czy głównym motywatorem jest potrzeba wsparcia zdrowia fizycznego, psychicznego czy dbania o dobrostan mentalny, okazuje się, że decyzja o pójściu do klubu fitness wiąże się z wieloma wątpliwościami. Często nowym klubowiczom brakuje wiedzy, a przez to i odwagi, by zacząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną. Z prowadzonych przez nas badań marketingowych wiemy, że 35% osób, które nigdy nie ćwiczyły w klubie uważa, że „w klubach fitness jest tyle różnych przyrządów do ćwiczeń, że nie wiedzieliby od czego zacząć i jak ich używać” – mówi Daniel Biegaj, Dyrektor ds. Marketingu i E-Commerce Benefit Systems Oddział Fitness (BSOF).
Jak pokazują wyniki wspomnianych badań, rola klubów fitness w procesie adaptacji nowych osób jest bardzo ważna. Dostarczają bowiem ćwiczącym ważnego wsparcia – po pierwsze w formie bezpiecznej i specjalistycznej infrastruktury, a po drugie pod kątem opieki trenerskiej. To również ważna motywacja, aby wytrwać w postanowieniach dotyczących zmiany stylu życia na zdrowszy. Według ankietowanych największymi zaletami treningu w klubie fitness jest możliwość wykorzystania profesjonalnego sprzętu (83 proc.), motywacja do regularnych treningów (77 proc.) oraz fakt, że jest to komfortowe miejsce do ćwiczeń (73 proc.). Trening w klubie daje również możliwość kontaktu z trenerem, który może udzielić porad dotyczących ćwiczeń (65 proc.), zapewnia poczucie bezpieczeństwa (57 proc.) czy też spersonalizowany plan treningowy dostosowany do indywidualnych potrzeb (51 proc.).
Czterech na pięciu badanych (77 proc.) potwierdziło również, że wsparcie trenera jest dla nich głównym motywatorem pozacenowym.
- To pokazuje, że dla wielu osób podjęcie aktywności fizycznej wiąże się z koniecznością przełamania barier dotyczących tego, jak zacząć, jak korzystać ze sprzętu, jak ćwiczyć w swoim tempie i robić postępy. Dostrzegamy te bariery i chcemy je przełamywać. Dlatego mówimy tak dużo o korzyściach, jakie przynosi każdy rodzaj aktywności, o swobodzie wyboru, jaką gwarantuje szeroki wachlarz zajęć i oferta abonamentowa. Wreszcie chcemy mówić o miejscu, w którym każdy może czuć się pewnie, dzięki wsparciu trenerskiemu, instruktażom do ćwiczeń oraz życzliwości współćwiczących - dodaje Daniel Biegaj, Dyrektor ds. Marketingu i E-Commerce Benefit Systems Oddział Fitness.
Dlatego Benefit Systems Oddział Fitness, operator sieci klubów fitness, ruszył z ogólnopolską kampanią „Jak dobrze…”, która nawiązuje do wspomnianych obaw i barier. W jesiennej kampanii zrywa z przekonaniem, że klub fitness są jedynie dla wysportowanych, pewnych siebie osób z wyrzeźbionymi ciałami, które widujemy na plakatach zachęcających do aktywności. Kampania ma przełamać te bariery i pokazać, że klub fitness to dobre miejsce by zadbać o kondycję psychofizyczną, niwelować skutki stresu czy budować odporność, pod czujnym okiem trenerów i instruktorów od pierwszej wizyty. To także odpowiedź na dręczące wielu Polaków pytania i wątpliwości dotyczące ćwiczeń w klubach fitness: jak się ruszyć, jak zacząć w klubie fitness, jak ćwiczyć w swoim tempie, jak uzyskać wsparcie trenera, jak dobrze czuć się z samym sobą czy zrzucić zbędne kilogramy?
W ramach kampanii promowane jest m.in. spotkanie wprowadzające, podczas którego trener/ka pokaże sprzęt, objaśni jego działanie, pomoże urealnić indywidualne cele treningowe (w oparciu o analizę komponentów ciała i specjalistyczne fit testy), a także przedstawi grafik zajęć i odpowie na wszelkie pytania. Hasła kampanii utrzymane są w konwencji FAQ, wsparte realistycznymi zdjęciami ćwiczących ludzi, którzy mówią w prosty sposób o przyjemności z ruchu, poprawie zdrowia i pełnym wsparciu trenerów, czyli o wszystkich korzyściach towarzyszących aktywności w klubie fitness. Kampania pojawi się na nośnikach OOH i DOOH w całej Polsce oraz w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube) i potrwa do końca października 2022 roku.
FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.