fit.pl mobile logo


6 Months Journey - 2 miesiąc

Witam serdecznie. Święta za nami, a cele noworoczne postawione. Minęły cztery tygodnie od kiedy Agnieszka zaczęła uczęszczać na treningi. Dodam jeszcze dwa tygodnie wprowadzenia ze względu na przeziębienie naszej „zawodniczki” jak i dalszą adaptację do wysiłku. Tak więc nasz trening wprowadzający lub jak pisałam w poprzednim artykule dla innych okres przejściowy będzie trwał 6 tygodni
Wiem, że bardziej doświadczone Panie powoli zaczynają się już nudzić takim treningiem, lecz pamiętajcie, że „cierpliwość domeną... sportowca”. Podczas konsultacji z Agnieszką, pomimo bardzo krótkiego stażu treningowego dowiedziałam się iż te 4 tygodnie bardzo zmieniły jej życie. Zauważyła,że lepiej śpi. Sen jest mocniejszy i spokojniejszy. Odczuwa szybszą regenerację jak również nie jest tak bardzo nerwowa jak wcześniej, ma mniejszą chęć na zapalenie papierosa. Jeżeli chodzi o kwestię odżywiania ocenia ją na 60%, lecz przy tych 60% już zwalczyła problemy takie jak zgaga i nadkwasota! Powiedziała mi również, iż naprawdę odczuwa mniejszą krępacje jeżeli chodzi o przebywanie na sali treningowej. Wcale mnie to nie dziwi, gdyż nikt Wam krzywdy nie chce zrobić. Zawsze znajdzie się ktoś, kto uśmiechnie się i zacznie rozmowę z osoba, którą już któryś raz widzi na treningu. Z tak zwanym „nowicjuszem”.

Najczęściej jest to trener, instruktor lub po prostu stały klubowicz i wierzcie mi, że z takiej znajomości z czasem tworzą się przyjaźnie na lata. Wracając do Agnieszki.

Nastąpiło widoczne wysmuklenie ciała. Najbardziej spadły okolice ud, pośladków i brzucha, co zauważyła po spódniczce jaką kupiła na początku grudnia. Lecz żeby nikt nie obrósł w skrzydełka muszę Was trochę zmartwić, iż tak nie do końca jest to efekt spalenia tkanki tłuszczowej. W miarę prawidłowego odżywiania opróżnia się pasaż jelitowy, dzięki czemu masz wrażenie, że brzuch stał się bardziej płaski. Spalanie tkanki tłuszczowej to naprawdę trudna i zawiła sprawa, lecz o tym w następnych artykułach.

Po 6 tygodniach zmieniamy trening. Teraz popracujemy nad wytrzymałością naszego organizmu. Będziemy walczyć nad wytrenowaniem ogólnej kondycji jak i położymy nacisk na wytrzymałość mięśniową. Cykl ten zazwyczaj rozpoczyna się właśnie jako następny. Wytrzymałość ogólną pojmujemy jako zdolność do wykonywania przez dłuższy czas dowolnej pracy fizycznej, angażującej liczne grupy mięśniowe. Lepsza wytrzymałość zapewnia nam większą odporność organizmu na zmęczenie. Nadal zostajemy przy trenowaniu 3 razy w tygodniu metodą obwodową, lecz zmieniamy sposób wykonywania treningu. Trening będzie polegał na wykonywaniu konkretnych ćwiczeń jedno po drugim, a przerwa pomiędzy nimi wykorzystywana jest na przejście z jednej maszyny na drugą.

Nie przekracza 30 sekund. Dopiero po zakończeniu pełnej stacji robimy 1 minutę przerwy. Tak wykonany odwód powtarzamy dwa razy w trzech sesjach.

Sprawdź rozpiskę ćwiczeń



Małgorzata Pawłowska - instruktorka i trener personalny w Fitness Club Pure.
Zdjęcia: Adam Jankowski. Zdjęcia wykonano w PURE, Złote Tarasy, Warszawa
Na zdjęciach: autorka i Agnieszka Pawłowska

www.fit.pl
 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl