Klient ma zawsze rację - to maskyma znana przez wszystkich przedsiębiorców. Ale czym go jeszcze przyciągnąć?
fit.pl
2011-02-16 00:00
Udostępnij
Oferta
Klient jest wymagający i kapryśny. Zadaniem klubu fitness, oczywiście poprzez jego pracowników, jest uświadomienie go i zachęcenie do zmiany przyzwyczajeń , zaszczepienie potrzeby ćwiczenia, bo jego wiedza na ten temat jest często znikoma.

Gama możliwości jaką niesie dzisiaj przemysł fitness jest ogromna. Jednak jej skalę ograniczają zasoby finansowe, powierzchnia, położenie klubu, mam tu na myśli również wielkość miejscowości, w której znajduje się fitness klub, a w końcu cel jaki stawiają sobie jego właściciele. Wszystkich klientów trudno jest zadowolić. Klub może specjalizować się w jakiejś dziedzinie.

Nadążenie za wszystkimi nowościami jest prawie niemożliwe, ale jeśli jest szansa wprowadzenia nowej metody ćwiczeń przy użyciu nowoczesnego sprzętu, należy spróbować. Klienci chętnie uczestniczą w nowinkach, często czują się ich współtwórcami. Nie należy jednak zapominać o starych sprawdzonych metodach. Nie wszyscy są tacy odważni i często czują się bezpiecznie w otoczeniu czegoś co już dobrze znają. Liczy się ten klient, który wraca.

www.fit.pl