fit.pl mobile logo

Kobieta mody - Twiggy

Świat mody lat 60-tych zdecydowanie należał do niej. Drobna postura Twiggy, ogromne, wyraziste, a przy tym niewinne oczy stały się kanonem piękna tamtych czasów
twiggyJako młodzitka dziewczyna podbiła serca projektantów swoim urokiem i uridą, rozpoczynmając karierę, która trwa do dziś. 60-letnia Twiggy lansuje swą twarzą kosmetyki, projektuje własną kolekcję ubrań i starzeje się z godnością.

- Myślę, że panikowanie na temat swojego wieku jest zupełnie bez sensu. W zeszłym roku skończyłam 60 lat i uważam, że jest to część życia. Uważam, że należy doświadczyć każdego wieku - informuje była modelka.

Twiggy podkreśla, że dla niej najważniejszą rzeczą nie jest zachowanie młodości, a zdrowie i szczęście, jakie daje jej rodzina. Na tej liście nie ma miejsca na botoks i usilne próby wstrzymywanie czasu.

- Mam znajomych, którzy poddawali się tym wszystkim zabiegom. Efekt - teraz ich twarze są nieruchome. Szczególnie w Los Angeles można dostrzec ludzi, którzy wyglądają jak zamrożeni - zdradza Brytyjka. - Nie mam zamiaru wstrzykiwać sobie botoksu, to trucizna. Również nie rozumiem wypełniania sobie ust. Człowiek wygląda jakby dostał w twarz - dodaje.

Oczywiście te deklaracje mogą się zmienić. O ile była modelka jest przeciwna botoksowi, nie wyklucza, że może poddać się innym zabiegom estetycznym. Na razie Twiggy oddaje się sprawdzonym, domowym metodom "konserwacji" urody.

- Od lat używam ciężkich, gęstych, angielskich kremów. I co najważniejsze: zawsze zmywam makijaż. Położyć się spać w pełnym makijażu to zły pomysł - wyjaśnia Twiggy.Twiggy%2012

- Zawsze, kiedy się budzę, mam worki pod oczami, więc na 10 minut nakładam na oczy opakowanie mrożonego groszku, albo schłodzone torebki herbaty - dodaje. 

Biografia w zarysie

Twiggy Lawson urodziła się 19 września 1949 w Londynie, jako Lesley Hornby. Karierę rozpoczęła w wieku 17 lat. Za przyczyną Twiggy, ówczesnym kanonem piękna kobiecego stały się duże oczy, regularne rysy i drobna dziecięca sylwetka. Swój pierwszy sukces aktorski odniosła w filmie Kena Russela "Chłopak" ("The boyfriend). Otrzymała za ową rolę dwa Złote Globy. Swoją karierę kontynuowała w Anglii i Ameryce. Grała m.in. w takich produkcjach jak Blues Brothers, Club Paradise, The Little Match Girl. W 1988 roku poślubiła Leigha Lawsona. Jako pierwsza użyczyła swojego wizerunku do stworzenia lalki Barbie. W 1997 ukazała się jej autobiografia, zatytułowana Twiggy in Black and White.
 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl