fit.pl mobile logo

Plusy i minusy makijażu permanentnego

Codzienny makijaż do pracy, tuszowanie rzęs i podkreślanie ust to dla Ciebie żmudny rytuał? Sprawdź, co zyskasz wybierając wygodę czyli makijaż permanentny
permanent-makeup2aMakijaż permanentny, czyli jaki?

Żadna kobieta nie lubi spływającego makijażu podczas upalnego dnia lub dużego wysiłku, alternatywą dla tradycyjnego makijażu, jest trwalszy, permanentny, który na dłużej podkreśli atuty i zatuszuje niedoskonałości urody.

Makijaż permanentny to delikatny i raczej niewidoczny sposób na podkreślenie urody, jednocześnie to dobry sposób na jej poprawę. Zbyt jasne rzęsy, brwi można przyciemnić, mało wyraziste usta uwydatnić, efekt? Trochę odmieniona, ale nadal naturalna.

Gdzie i jak powstaje makijaż?

Sama decydujesz jaki trwały makijaż jest ci bliższy: mocniejszy, bardziej podkreślający zalety czy delikatny, codzienny. Jeśli wybierzesz ten subtelny, będzie zdecydowanie lepszy do pracy, wieczorem może stanowić bazę pod makijaż, który wykonasz sama.

Trwały make up wykonuje kosmetyczka w gabinecie. Zabieg polega na miejscowym wprowadzeniu barwnika w głębsze warstwy skóry. Kosmetyczka, wykorzystując jedną lub dwie igły odpowiednio rysuje linie i wypełnia je naturalnym barwnikiem, dopasowanym i dobranym do cery przed zabiegiem wraz z klientką. Początkowo, tuż po zabiegu, gdy barwnik jest dość świeży makijaż wygląda na zbyt mocny, jednak w przeciągu dwóch tygodni, gdy barwnik się unormuje, łatwiej ocenić wynik i ewentualną konieczność poprawek.

Co możesz poprawić?

Makijaż permanentny daje szansę delikatnego pół-inwazyjnego poprawienia urody. Konturówka ust sprawi, ze Twoje usta będą naturalnie piękniejsze, naniesiony kolor na końcówki rzęs podkreśli je i wywoła efekt gęstszych i dłuższych, koloryzacja brwi nada twarzy większego wyrazu.

Dodatkowo jeśli jesteś wielbicielką kresek na powiekach możesz poprosić o wykonanie trwałych, które każdego dnia będą widoczne i oczywiście nie zetrą się lub nie spłyną.

[-------]

Dla kogo trwały makijaż?

Dla kobiet aktywnych zawodowo, uprawiających sport, które nie lubią zbyt długo spędzać czasu przed lustrem, a wodoodporne kosmetyki wydają mi się zbyt ciężkie.

Makijaż permanentny to także ulga dla alergiczek, które zazwyczaj nie używają kosmetyków kolorowych, “okularnic”, które borykając się ze spływających makijażem i uczuleniem oka, ale również podróżniczek – aktywnie zwiedzających świat z deficytem czasu na zbyt długie zabiegi pielęgnacyjne.

Każda odrobinę leniwa pani odnajdzie w nim sprzymierzeńca w walce o cenne minuty przed śniadaniem i te spędzone na dłuższej drzemce z rana.

Makijaż permanentny czyli na zawsze?

Niestety makijaż permanentny nie oznacza całkowicie trwałego. Zabieg pomaga upiększać urodę przez dwa do pięciu lat, niestety z czasem po prostu zanika i trzeba go powtórzyć.

Kiedy nie stosować?

Osoby, które mają częste problemy z chorobami oczu, zapaleniem spojówek, a także chorobami gałki ocznej nie powinny stosować tego makijażu. Przeciwwskazaniami są także: ciąża oraz niektóre choroby skóry.

Minusy

Makijaż permanentny to jednak spory wydatek. Koszt zabiegu wynosi od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Jest jednak inwestycją na kilka lat, gorzej gdy się znudzi, efekt będzie niezadowalający, lub któraś kreska niespodziewanie wyblaknie, wtedy trzeba składać reklamację.

Jeśli zatem masz zamiar wykonać makijaż permanentny sprawdź, który salon ma najlepsze rekomendacje i proponuje największy wachlaż korzyści oraz funkcjonuje zgodnie z profesjonalnymi normami.

www.uroda.fit.pl


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka
Magdalena Ostrowska

Makijaż permanentny jest świetny. Idealnie proste kreski, bez codziennej męczarni. Nie żałuję, że się na niego zdecydowałam. To taki makijaż wykonany raz a dobrze, jeśli oczywiście pójdzie się do sprawdzonego salonu. Ja byłam u Magdaleny Bąk w Warszawie i jestem zdumiona jej profesjonalizmem.

Zgłoś nadużycie-

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl