fit.pl mobile logo

Baw się i chudnij

Wakacyjny nastrój, dobra muzyka, taniec wraz z grupą przyjaciół to gwarancja dobrej zabawy. Jeśli do tego dodamy możliwość wysmuklenia sylwetki, wzmocnienia kondycji i poprawę nastroju otrzymamy przepis na najlepszy trening – Zumbę
Nie trzeba spędzić wakacji w Hiszpanii czy Ameryce Łacińskiej, żeby poczuć klimat tańca latino. Wystarczy przyjść na zajęcia Zumby, aby rozkołysać ciało w gorących rytmach latynoamerykańskich. Połączenie tańca i aerobiku przyciąga coraz więcej osób, które chcą się bawić przy jednoczesnym spalaniu zbędnych kilogramów.

zumbaCudowne dziecko Kolumbijczyka    
                                                             
Zumba narodziła się w Kolumbii w połowie lat 90. ubiegłego wieku. Jej pomysłodawcą był kolumbijski instruktor fitnessu Alberto „Beto” Perez, który pewnego razu zapomniał zabrać na zajęcia płyty z nagraną muzyką do ćwiczeń. Instruktor musiał improwizować do ulubionych utworów latynoamerykańskich, dodając do standardowych ćwiczeń parę obrotów i podstawowych kroków salsy, co wywołało duży entuzjazm grupy. W ten sposób powstał nowy cykl zajęć nazwanych początkowo Rumbacise. Z czasem zajęcia stały się hitem i podbiły całą Amerykę Łacińską. Obecnie Zumba ma wiernych fanów już w 75 krajach na całym świecie. A modzie na fuzję aerobiku z tańcami latynoskimi uległy nawet znane postacie show-biznesu, takie jak: Madonna, Shakira czy Victoria Beckham.

Zumba bez zahamowań

Taniec stał się na przełomie ostatnich lat najpopularniejszą formą aktywności fizycznej. Nie wszyscy jednak mają odwagę chodzić na salsę, czy inne taneczne zajęcia. Obecność luster, profesjonalnych tancerzy, których biodra bez skrępowania poddają się brzmieniom muzyki oraz dużej ilości osób nie odstających poziomem od prowadzących, może zniechęcić niejednego śmiałka. – Zumba jest tańcem dla wszystkich, bez względu na wiek czy płeć. Zajęcia zapewniają dobrą zabawę zarówno młodszym, jak i starszym uczestnikom. Największym atutem Zumby jest jej prostota – mówi Agata Bednarek, manager jednego z fitness klubów w Poznaniu. – Łatwo zapamiętać kroki, dzięki czemu nawet bez znajomości tańca można dobrze się bawić, a zarazem chudnąć – dodaje A. Bednarek. Podstawą Zumby jest aerobik, który został wzbogacony rytmami latynoamerykańskimi. Jest to alternatywa dla osób lubiących intensywne ćwiczenia przy muzyce, dla których sam aerobik jest zbyt monotonny.

[-------]
Duże spalanie

Zumba to dynamiczne połączenie różnych stylów tanecznych, takich jak: salsa, cumbia, merengue, reggaeton, flamenco, rumba, cha-cha, samba, twist czy bollywoodzki taniec brzucha. - Zumba łączy elementy treningu cardio z ciekawą kombinacją kroków tanecznych oraz treningiem wytrzymałościowym. Taka forma ćwiczeń kształtuje sylwetkę oraz rzeźbi nasze pośladki, brzuchy, nogi oraz ramiona – mówi Ania Jardanowska, instruktorka Zumby i aerobiku – Podczas godzinnych zajęć Zumby spalimy nawet 600 kalorii – dodaje prowadząca zajęć. Zgubione kilogramy to nie jedyny czynnik wpływający na ogromną popularność Zumby. Dzięki regularnym ćwiczeniom poprawia się również kondycja i metabolizm organizmu, co w efekcie zwiększa efektywność treningu – Zumba łączy przyjemne z pożytecznym, dlatego nadal cieszy się ogromnym zainteresowaniem. To dobry sposób na wyrzucenie negatywnych emocji i stresu po całym tygodniu pracy – mówi A. Jardanowska.

Zumba wkraczając na sale treningowe rozpoczęła rewolucję w klubach fitness, które od razu dołączyły ją do harmonogramu zajęć. Połączenie treningu cardio z dobrą zabawą przy gorących rytmach latynoamerykańskich jest receptą dla wszystkich osób pragnących przedłużyć wakacyjny nastrój i chcących utrzymać „lżejszą” sylwetkę.

www.wellness.fit.pl


                        


 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl