fit.pl mobile logo

Zmysłoterapia i aromaterapia - sposób na poprawę samopoczucia i wyglądu

Nie od dziś wiadomo, że zmysły pomagają nam rejestrować ważne informacje i odbierać różne bodźce z otoczenia. Nieznajomy szelest może postawić na baczność całą naszą uwagę i wyostrzyć naszą czujność. Zmysły pozwalają nam też rejestrować bodźce, które są sygnałem do spoczynku. Na przykład szmer wody w strumyku sprawi, że natychmiast rozluźni się cały nasz organizm, a zapach róż wpłynie kojąco. Otaczając się naturalnymi, przyjaznymi dźwiękami i zapachami możemy wprowadzić nasz organizm w regenerującą równowagę duszy i ciała. Jak do tego doprowadzić? Już zdradzamy!

Moc zmysłów

Zmysły pozwalają nam rejestrować ważne informacje ze świata, który nas otacza.
Odczucie wewnętrznej równowagi objawia się spokojem i osłabieniem napięcia. Nasz organizm się wycisza. Umysł, duch i ciało współgrają ze sobą. Jest między nimi swobodny przepływ emocji i energii.
Żyjemy w świecie, gdzie pojęcie równowagi jest ogromnie zaburzone. Wciąż wywierana jest presja na nasz organizm, która powoduje, że często odczuwamy dyskomfort. Może to być brak czasu na relaks, duża liczba obowiązków, presja na wynik, zmęczenie, codzienne kłopoty. W dobie pandemii los wymknął nam się ostatecznie z rąk i żyjemy w poczuciu uzależniania od zjawisk, na które nie mamy wpływu. To wszystko negatywnie oddziałuje na poczucie wewnętrznej równowagi. Możemy ją odzyskać wprowadzając relaksujące rytuały do codziennych czynności pielęgnacyjnych. Jedną z firm kosmetycznych, które oprócz wysokiej jakości produktów stawia także na cały rytuał związany z użytkowaniem ich kosmetyków - jest marka Creamy. Słynąca z naturalnych, wegańskich wyrobów polsko-haitańska firma, zachęca swoich konsumentów do zmysłoterapii.

Zmysłoterapia by Creamy

Creamy postanowiło wyjść naprzeciw obecnemu zachwianiu równowagi i doprowadzić do poprawy samopoczucia poprzez ukojenie naszych zmysłów. Propozycją marki jest regeneracja poprzez chwilę dla siebie i kojącą pielęgnację zmysłów. Idealna na dowolny wieczór samemu lub w duecie. Creamy stawia na pobudzanie wszystkich zmysłów:

1. Zapach

Do swojej oferty, Creamy wprowadziło magiczny olejek eteryczny litsea cubeba. Pierwszym krokiem w odprężeniu jest rozprowadzenie go dzięki swojemu kominkowi w mieszkaniu. Niesamowicie pachnie wakacjami, działa energetyzująco i kojąco zarazem. Poprawia samopoczucie i wpływa na spokojny sen. A to dopiero początek.

2. Dotyk

Na większość osób nic nie działa lepiej niż masaż. A jest on wpisany w DNA marki Creamy. Przede wszystkim automasaż poprawia kondycję skóry twarzy, ujędrnia ją, lepiej odżywia, ale może mieć też działanie relaksujące. Dlatego marka tak skomponowała zestawy, aby ułatwić wieczorną pielęgnację różnych potrzeb skóry, w duchu #mycreamycare. Olejek MORINGA PURE idealnie oczyści twarz nawet po mocnym makijażu, hydrolat lub esencja doprowadzą ją do idealnego pH, a potem już odżywienie i masaż w jednym dzięki olejkowi w specjalnej butelce z roll-onem. W Creamy znajdziemy zestawy takie jak: MORINGA SENSE CARE – idealny dla cery suchej i dojrzałej, RICE SENSE CARE – idealny dla cery mieszanej i problematycznej oraz wymagającej mocnego nawilżenia i odżywienia czy HEMP SENSE CARE – idealny dla cery mieszanej i problematycznej. Nie wiesz, jak wykonać taki automasaż?

3. Słuch

Podczas pielęgnacji, możemy sięgnąć po kojącą muzykę typu szum fal, odgłosy kominka – wszystko to co kojarzy nam się z odprężeniem. Ale doskonale sprawdzą się także rytmy haitańskie. Jeżeli lubimy bardziej energetyczne kawałki to przy naszej zmysłoterapii możemy także potańczyć salsę albo po prostu się uśmiechnąć.

4. Wzrok

Po takim wieczorze, pełnym relaksu poczujemy absolutne ukojenie. Będzie to widoczne na naszej twarzy, a oto przecież chodzi. Bez wątpienia, gdy spojrzymy w lustro, to zrozumiemy – szeroki uśmiech, lepsza kondycja naszej skóry, da nam także lepsze samopoczucie.

Nie pozostaje nic więcej jak zaplanować wolny wieczór i oddać się kojącemu działaniu zmysłoterapii. 



PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl