fit.pl mobile logo

Medicover kontynuuje inwestycje w ofertę sportową

Medicover od kilku lat intensywnie rozwija strategię holistycznego podejścia do zdrowia, łącząc medycynę i sport. Firma otwiera kolejne kluby sportowe i rozwija ofertę z zakresu profilaktyki zdrowotnej.

Inwestycje w kluby sportowe i rozszerzenie oferty o nowe usługi to główne elementy strategii, która zakłada budowanie mocnej pozycji Medicover w obszarze sportu. Firma od kilku lat intensywnie rozwija się w kierunku zintegrowanej medycyny i stawia na holistyczne podejście do zdrowia. Obecnie Medicover, oprócz świadczenia kompleksowych usług zdrowotnych, stawia na zintegrowaną opiekę zdrowotną.

– Podążamy za definicją Światowej Organizacji Zdrowia, zgodnie z którą zdrowy tryb życia, to „stan całkowitego dobrego samopoczucia fizycznego, psychicznego i społecznego”. W związku z tym nasze leczenie polega na przywróceniu równowagi w całym organizmie człowieka, a nie tylko na leczeniu konkretnego obszaru – mówi Artur Białkowski, dyrektor zarządzający ds. usług biznesowych, członek zarządu Medicover sp. z o. o.

Szeroka oferta – nie tylko treningi

Aktywność fizyczna jest jednym z ważniejszych elementów pojęcia „zdrowy tryb życia”, dlatego oferta Medicover Sport jest coraz chętniej wybieranym benefitem pracowniczym. Klienci mogą korzystać z pakietów sportowych, medyczno-sportowych i pakietów online. Oferta jest zróżnicowana i dostosowana do indywidualnych preferencji.

Pakiety sportowe pozwalają wybrać rodzaj i częstotliwość zajęć sportowych lub rekreacyjnych oraz realizować ten plan w dowolnym z 4,5 tys. obiektów partnerskich Medicover Sport w Polsce. W przypadku pakietu medyczno-sportowego użytkownicy otrzymują także stały dostęp do opieki medycznej. Z kolei pakiety online umożliwiają konsultacje ze specjalistami wielu dziedzin, dają dostęp do treningów online oraz oferują merytoryczne wsparcie bez wychodzenia z domu.

Inwestycje w ofertę sportową i rozwój marki Medicover Sport

Pierwszą kluczową inwestycją na drodze rozwoju firmy było przejęcie operatora pakietów sportowych OK System. Dodatkowo Medicover nieustannie rozwija swoją działalność dzięki kolejnym akwizycjom wybranych sieci klubów fitness. Obecnie Medicover Polska jest właścicielem 20 klubów Fitness World oraz 3 klubów Holmes Place w Polsce, które pozyskaliśmy w wyniku akwizycji. Dodatkowo, w ramach współpracy prowadzimy 10 klubów Calypso na zasadach franczyzy, a do końca wakacji planujemy łącznie 12 klubów.

Pomogło to zbudować szeroką ofertę. W najbliższym czasie firma planuje jej dalszy rozwój i poszerzenie dostępu do usług z zakresu zdrowia i wellbeing.

Sport w dobie pandemii

– Wraz z ponownym otwarciem klubów sportowych przywróciliśmy pełen zakres funkcjonowania Medicover Sport. Nasza wykwalifikowana kadra wspiera klientów w wyborze rodzaju zajęć oraz ich intensywności. Zdajemy sobie sprawę z tego, że z naszych usług korzystają również osoby, które przeszły COVID-19 oraz po dłuższej przerwie od aktywności fizycznej. Nasi doświadczeni trenerzy i trenerki fitness zostali specjalnie przeszkoleni w tym kierunku. Jesteśmy otwarci i gotowi do przyjęcia klientów naszych siłowni. Sport to zdrowie, pragniemy jednak podkreślić, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, przed rozpoczęciem ćwiczeń, warto skonsultować się z lekarzem – wyjaśnia Artur Białkowski.

Dziś Medicover Sport oferuje dostęp do 4,5 tys. placówek partnerskich – obejmuje to kluby sportowe, siłownie, baseny i ośrodki przystosowane do trenowania wielu dyscyplin sportu i organizacji zajęć, np. z jogi czy zumby. Klienci mogą zapoznać się z aktualną listą placówek za pomocą wyszukiwarki dostępnej na stronie: medicoversport.pl.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl