fit.pl mobile logo

Total Fitness w Grupie Benefit Systems

Grupa Benefit Systems, dzięki inwestycji kapitałowej w sieć Total Fitness, prowadzącą 14 nowoczesnych obiektów sportowych, wzmacnia Program MultiSport i kontynuuje strategię poszerzania oferty o różnorodne usługi sportowo-rekreacyjne wysokiej jakości

Benefit Systems zawarła umowę nabycia 88 proc. udziałów w Total Fitness Sp. z o.o., która prowadzi obecnie 14 obiektów sportowych w Warszawie i okolicach (10 klubów), Gdańsku (3) i Radomiu (1). Total Fitness od wielu lat współpracuje z Benefit Systems w ramach obsługi użytkowników kart MultiSport. Jak podkreśla Bartosz Józefiak, członek Zarządu Benefit Systems, oparta na zaufaniu wieloletnia współpraca dostarczyła istotnych argumentów wspierających decyzję o inwestycji.

– Długofalowe podejście do rozwoju naszej oferty oparte jest m.in. na trendach związanych ze zdrowiem, świadomym stylem życia oraz profilaktyką chorób cywilizacyjnych. Od wielu lat analizujemy, a także sami inicjujemy zmiany zachodzące na polskim rynku oraz edukujemy społeczeństwo w zakresie aktywnego stylu życia. Konsekwentnie rozwijamy też własną ofertę usług sportowo-rekreacyjnych, by odpowiadając na potrzeby pracodawców i pracowników, zapewnić rosnącej liczbie użytkowników kart MultiSport optymalną infrastrukturę sportową. Cieszymy się, że sieć Total Fitness, nasz wieloletni, sprawdzony partner, staje się częścią Grupy Benefit Systems, bo doskonale uzupełnia i wzmacnia nasze portfolio klubów fitness. Total Fitness to rentowny, bardzo dobrze prowadzony biznes o zdrowych fundamentach. Dlatego jestem przekonany, że wiedza i doświadczenie menadżerów oraz zespołów 14 klubów tej sieci zapewni nam dodatkowe wsparcie w dalszym rozwoju usług sportowych, dostosowanych do potrzeb zdrowotnych i zmieniającego się stylu życia Polaków – wyjaśnia Bartosz Józefiak.

Pierwszy klub Total Fitness powstał w 2011 roku na warszawskim Ursynowie. Przez dekadę spółka rozwijała swoją ofertę o kolejne obiekty, realizując skuteczną strategię sprzedaży i obsługi klientów. Obecnie sieć posiada 14 klubów fitness o łącznej powierzchni około 20 tys. m2. zlokalizowanych głównie w budynkach usługowych z dużą ekspozycją na osiedla mieszkaniowe. Niewątpliwym atutem klubów Total Fitness są także różnorodne zajęcia grupowe, treningi funkcjonalne i personalne pod okiem doświadczonej kadry trenerskiej.

- Dołączenie do Grupy Benefit Systems jest dla nas ważnym wydarzeniem i szansą, by wraz z silnym, wiarygodnym partnerem, dalej rozwijać ofertę klubów Total Fitness i przyczyniać się do poprawy kondycji psychofizycznej Polaków oraz rozwoju branży fitness. Od wielu lat staramy się działać poza utartym schematem, zapewniając klientom najlepsze doświadczenia związane z podejmowaniem aktywności i sportem. Nasze kluby to pozytywne emocje, profesjonalne wsparcie trenerów i instruktorów, nowoczesny sprzęt do ćwiczeń oraz dopracowana w każdym szczególe polityka sprzedażowa i obsługa klienta. Dzięki temu nasze kluby cieszą się dużą popularnością wśród mieszkańców okolicznych osiedli, zwłaszcza w grupie wiekowej powyżej 30 roku życia. W grupie tej przeważają kobiety, które na tle populacji wyróżnia wysoka siła nabywcza i wrażliwość na trendy z obszaru zdrowego i aktywnego stylu życia. Inna grupa docelowa, o której warto wspomnieć, to klienci reprezentujący Silver Tsunami, dla których od lat rozwijamy naszą ofertę – mówi Aleksander Wilewski, współtwórca Total Fitness.

Benefit Systems, wraz z nabyciem 88 proc. udziałów w Total Fitness Sp. z o.o., będzie realizował zadania i rozwijał spółkę zgodnie ze strategią Grupy Kapitałowej Benefit Systems. Łączna wartość inwestycji wyniesie nie mniej niż 75 mln zł i nie więcej niż 85 mln zł, a transakcja zostanie sfinalizowana najpóźniej do 1 kwietnia 2024 r. Docelowo Benefit Systems planuje nabyć 100 proc. udziałów w spółce Total Fitness Sp. z o.o.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl