fit.pl mobile logo

ADIDAS - Klasyczne i nowoczesne obuwie

Bardzo trudno wyobrazić sobie w dzisiejszych czasach sytuację, w której osoba zapytana o produkty marki Adidas nie potrafiłaby wskazać choć jednego z nich. Ten czołowy przedstawiciel odzieży i obuwia sportowego zaskarbił sobie bowiem serca kupujących i trenujących na całym świecie. Co przemawia, za tak dużym zainteresowaniem ich produktami?

Historia marki Adidas wiąże się z Niemcami i Adolfem Dasslerem, który to wraz z bratem postanawia założyć fabrykę obuwia. Pierwsze modele miały trafiać wyłącznie do sportowców i taka była też główna grupa docelowa właścicieli marki. Dziś już wiadomo, że z ich produktów korzystają właściwie wszyscy. I Ci mniej aktywni, jak i dzieci, dorośli, czy młodzież. Nie ma ograniczeń, a każdy sięga po te znane modele butów z kilku powodów. Przede wszystkim jednak dlatego, by nosić się wygodnie, lekko i pokonywać każdy kolejny krok w dobrym nastroju.

Występ Jessiego Owensa w butach Adidas – pierwszy sukces marki

Trzeba przyznać, że bracia Dasslerowie bardzo szybko i prężnie zaczęli rozwijać swoją markę, a pomysłów na siebie mieli całe mnóstwo. Jednym z nich i w dodatku bardzo trafionym było zaproszenie Jessiego Owensa do współpracy i zaproponowanie mu występu w ich adidasach na Igrzyskach sportowych. Znany lekkoatleta zdobywa wówczas aż 4 złote medale, a buty Adidas zostają uznane za skuteczne. Każdy chce je mieć, by trenować na najwyższym poziomie swoich możliwości. Dziś możesz je kupić online lub w sklepach stacjonarnych CCC.

W późniejszych latach, tak samo duży sukces dla rozpoznawalności marki przyniesie im wyposażenie niemieckiego zespołu reprezentacji piłki nożnej w buty, które dodają im skrzydeł. Zespół zdobywa tym samym finał Mistrzostw Świata pokonując Węgrów.

Adidas – marka o światowej renomie

Adidas to lata ciężkiej pracy i duża popularność, której nie można przypisać właściwie żadnej z innych rozpoznawanych marek. Podpisując liczne kontrakty z najbardziej znanymi, światowymi gwiazdami dobitnie pokazuje, kto przoduje w produkcji i sprzedaży konkretnych produktów.

Twarzami marki byli chociażby David Beckham i Muhammad Ali, a później także Rita Ora i Pharell Williams. Projektują oni dla marki swoje linie ubrań i butów, które cieszą się wyjątkową popularnością, a jednocześnie także autentycznością.

Chyba największym i jednocześnie najdobitniejszym przełomem w nowoczesnej historii Adidasa była natomiast współpraca z Kanye Westem - raperem i celebrytą, którego konkretne modele obuwia zna każdy wielbiciel marki. Sprawdź, jakie modele adidasów znajdziesz w sklepach stacjonarnych lub online CCC.

adidas

Co charakteryzuje markę Adidas?

To przede wszystkim niezawodna jakość produktów oraz wytrzymałość każdego z komponentu. Kupując określony model obuwia mamy nie tylko pewność tego, że zaopatrujemy się w buty sprawdzające się w konkretnym sezonie, ale przede wszystkim także modne.

W Adidasach, niezależnie czy tych z kolekcji klasycznej, czy bardziej nowoczesnej niemal zawsze wygląda się dobrze, a odpowiednio stylizując można założyć je nie tylko na siłownię, ale również na spotkanie z przyjaciółmi, na koncert, czy do pracy.

Wystarczy podejrzeć stylizacje kilku modowych fashionistek, które uwielbiają wplatać produkty Adidas w swoje stylizacje, by przekonać się, jak łatwe do noszenia są te buty. Można je łączyć z jeansami, z dresem, z legginsami, czy luźną spódniczką, by wyglądać dobrze i cieszyć się wygodną stylizacją! Zobacz, jakie modele słynnych adidasów można znaleźć w sklepach online lub w punktach stacjonarnych CCC.

 

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl