Shock Absorber ma już 15 lat! Wygodne, dopasowane, zdrowe - tymi hasłami marka bielizny sportowej Shock Absorber podbiła rynek i serca Brytyjek w 1995 roku, a piętnaście lat później pokochały ją Polki. Dostępna od 2010 roku bije rekordy popularności w Polsce. Już od 15 lat dzięki bieliźnie Shock Absorber kobiety mogą czuć się komfortowo podczas biegania i uprawiania innych sportów
fit.pl
2010-10-01 00:00
Udostępnij
Sto lat Shock!
Jak Shock Absorber zyskał popularność?

Rok 1995- Po dwóch latach intensywnych badań na Uniwersytecie w Edynburgu Shock Absorber wchodzi do sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Oferta Shock Absorber już wtedy była bardzo bogata- nowoczesne fasony, różnorodna kolorystyka oraz szeroki wybór rozmiarów – nawet miseczki G były dostępne. Już od samego początku Shock Absorber zyskuje popularność wśród najlepszych sportowców. Sally Gunell, brytyjska lekkoatletka i złota medalistka rekomenduje bieliznę Shock Absorber.

Kolejną twarzą sportowej bielizny zostaje rosyjska tenisistka Anna Kurnikova. Ubierając biustonosze Shock odnosi kolejne sukcesy podczas turniejów. Bierze udział w trzech kampaniach reklamowych Shock Absorber.

Rok 2000 – pierwsza kampania ‘Only the ball should bounce’. Rok później (2001) „Brings everything to a standstill’ 2002 –Off’.Trzecią i ostatnią kampanią reklamowaną przez tenisistkę była: ‘Russian Pilot, Nasa Technology, No Lift Off’.

Shock Absorber towarzyszy najlepszym podczas treningów i zawodów od 15 lat. Kolejną twarzą marki była znana brytyjska lekkoatletka Jade Johnson. Najlepsze wyniki podczas skoków w dal uzyskiwała ćwicząc w bieliźnie Shock.

Rok 2010- Bielizna marki Shock Absorber dostępna już na polskim rynku

Chcesz grać jak Anna Kurnikowa? Skakać w dal jak Jude Johson? Trenujesz i potrzebujesz bielizny przeznaczonej specjalnie dla sportowców? Już w Polsce możesz kupić biustonosze marki Shock Absorber. Jeżeli chcesz znaleźć model dla siebie wejdź na stronę, polskiego dystrybutora bielizny AB OVO: http://www.abovolingerie.com/producenci/shock-absorber

destino1

destino2

inf. pras. Destino Communications

www.fit.pl