fit.pl mobile logo

Krem do zadań specjalnych

Nawilża, odżywia, chroni, regeneruje i zapewnia dobre samopoczucie. Krem do twarzy to gwarant doskonałej kondycji kobiecej cery. Jednak aby móc w pełni wykorzystać jego wyjątkowe właściwości należy pamiętać, że w tym kontekście nie istnieje słowo „uniwersalny”
krem(1)Jednym z najważniejszych czynników, które powinny decydować o wyborze kremu jest typ cery. Wynika to z faktu, że skóra, w zależności od rodzaju, ma swoje indywidualne potrzeby, które, aby pozostawała w nienagannej formie, należy zaspokajać. Nie wszystkie produkty są w stanie sprostać temu wyzwaniu. Jak więc właściwie wybrać krem, aby odpowiadał danemu typowi cery? Są na to dwa sposoby. Pierwszy oparty jest na obserwacji, natomiast drugi wymaga odrobiny zaufania do najnowszych technologii…

Walka z czasem

Klasyfikacja poszczególnych rodzajów cery uwarunkowana jest rozmieszczeniem porów oraz ilością, produkowanego przez gruczoły łojowe, sebum. Każdy z czterech, podstawowych rodzajów skóry wymaga odmiennej pielęgnacji. Nawet cera normalna może bowiem z czasem przekształcić się w przesuszoną. Odpowiednie przeciwdziałanie tego rodzaju procesom opiera się na dobraniu kremów bogatych w silnie nawilżające i łagodzące składniki, takie jak np. wyciągi kwiatowe czy olejek z avocado, będący dodatkowo źródłem witamin. - Przy tym typie cery należy unikać, powodującego podrażnienia, mydła, a zastąpić je najlepiej delikatnymi substancjami myjącymi. Niezbędnym środkiem pielęgnacyjnym mogą się okazać natomiast kremy na bazie rumianku lub mleczka z dodatkiem gliceryny – mówi Piotr Janczak z Beauty Cosmetics.

Batalia o równowagę

Rodzajem skóry, stwarzającym spore problemy jest typ tłusty. Charakteryzują go m.in. rozszerzone pory, nieestetyczny efekt świecenia oraz podatność na trądzik. W tym przypadku pielęgnacja skóry wymaga stosowania kosmetyków o lekkiej strukturze, które nie zatykają porów. Takich, które nie prowadzą do nasilenia aktywności gruczołów. Na dzień warto stosować lekkie kremy matujące, natomiast na noc - łagodne kosmetyki nawilżające. Warto jednak gruntownie przeanalizować swój typ cery, bo jeśli przetłuszcza się ona tylko w określonych partiach, to mamy do czynienia z cerą mieszaną, która wymaga odmiennej pielęgnacji. Jeśli na twarzy występują zarówno obszary z nadmiarem, jak i niedoborem sebum, a suchość występuje najczęściej w okolicach policzków warto sięgnąć po kremy z filtrami UVA i UVB, bogate w witaminy. W ciągu dnia najlepiej stosować preparaty matujące, natomiast na noc kremy złuszczające z kwasami owocowymi, które regulują pracę gruczołów łojowych.

Wirtualna rozgrywka

Z pomocą osobom, mającym problem z doborem odpowiedniego kremu, przychodzi szereg nowoczesnych rozwiązań. – Obecnie dzięki profesjonalnej aparaturze i szczegółowym testom kosmetycznym jesteśmy w stanie dokładnie określić typ cery, a co za tym odpowiadać na jej potrzeby – zapewnia Piotr Janczak. – W tym aspekcie nieoceniony okazuje się być projekt Crѐme Bar. Jest to inicjatywa powstała z myślą o osobach mających trudności z właściwym dopasowaniem kosmetyków. Pozwala on stworzyć indywidualny, odpowiadający potrzebom danej osoby produktu – dodaje. Dobrany w ten sposób kosmetyk, dzięki swojej unikalnej strukturze, efektywnie „współpracuje” z zewnętrzną warstwą skóry, dostarczając odpowiednie substancje do jej najgłębszych warstw.

Odpowiednio dobrany krem do twarzy to jeden z najważniejszych elementów optymalnej pielęgnacji skóry. Prawidłowa diagnoza typu cery znacznie ułatwia jego dopasowanie. Warto jednak pamiętać, że każda kuracja ma sens tylko i wyłącznie wtedy, gdy prowadzona jest systematycznie i kompleksowo. W przeciwnym wypadku ani doskonała znajomość swojego typu cery, ani zaawansowana technologia, wspomagająca jej pielęgnację, nie dają pełnej gwarancji skuteczności.

www.uroda.fit.pl

 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl