fit.pl mobile logo

Nowoczesne metody zwalczania cellulitu

Cellulit jako problem - defekt kosmetyczny dotyczy ponad 80% przedstawicielek płci pięknej, generując silne kompleksy. Współczesne kobiety wciąż otrzymują oferty salonów kosmetycznych i SPA, które proponują przeróżne metody zwalczania cellulitu
celulite2 Jednak dzisiejsze kobiety są zdeterminowane i wymagają wymiernych i natychmiastowych efektów. Czy gabinety urody mogą zapewnić im „stop cellulitu”?

Cellulit domeną kobiet – dlaczego?

Według najnowszych badań, cellulit jest wynikiem twardnienia przegród tkanki łącznej, zbudowanych z kolagenu. Twardniejąc kurczą się, co wywołuje charakterystyczne nierówności w skórze, podobne do powierzchni materaca. Ponadto kurczące się przegrody powodują blokowanie naczyń krwionośnych i limfatycznych, co przyczynia się do utrudnionego krążenia krwi i limfy pogłębiając tylko proces twardnienia przegród. Ponadto komórki tłuszczowe z czasem przemieszczają się do góry, a włókna kolagenowe ciągnąc w dół pogłębiają nierówności skórne. Niejedna kobieta zastanawia się zapewne, dlaczego to jej dotyczy ten nieestetyczny problem, zaś jej partnera w ogóle. Dzieje się tak dlatego, że występuje różnica w sposobie odkładania się tkanki tłuszczowej u obu płci. U mężczyzn tkanka łączna podtrzymująca tkankę tłuszczową, układa się równolegle do skóry. Dzięki temu złogi tłuszczu rozciągają ją w minimalnym stopniu. Nierówności w skórze kobiet wynikają z faktu, że tkanka tłuszczowa u nich ułożona jest prostopadle do skóry, dlatego też skóra zostaje naciągana i tworzą się na niej skórka pomarańczowa oraz rozstępy. Być może jest to niesprawiedliwość natury, jednak obecnie każda świadoma kobieta próbuje z nią walczyć, a świadomy gabinet kosmetyczny i SPA usiłują zrobić wszystko by jak najskuteczniej jej w tym pomóc.

Wiele sposobów

Sposobów walki z cellulitem jest niemal tak wiele, jak niezadowolonych z wyglądu swojej skóry kobiet. Różnią się działaniem, skutecznością, kosztami, inwazyjnością, długością stosowania. Generalnie, można je pogrupować na sposoby domowe, kosmetyczne i zabiegowe. W pierwszy sposób działa wiele kobiet serwując sobie kuracje oczyszczające babcinym sposobem, peelingi z kawy czy prysznice wodą o różnej temperaturze. Czy sposoby te są skuteczne? Być może przy niewielkim stopniu cellulitu zapobiegają tworzeniu nowego i ujędrniają skórę. Znacznie popularniejsze są jednak dostępne w drogeriach liczne preparaty kosmetyczne. Zawierają one zazwyczaj ekstrakty z kawy, bluszczu, alg, guarany, kasztanowca i innych substancji roślinnych, owoców i miodu. Połączone z masażem poprawiają krążenie, jednak nie są w stanie w znacznym stopniu zredukować cellulitu. Dlatego kobiety sięgają po masaże i wyrafinowane zabiegi oparte o zaawansowane technologie, które stają się coraz popularniejszą bronią w walce z cellulitem.

[-------]

Rozpoznanie stadium

Wybór metody powinien być poprzedzony rozpoznaniem stadium cellullitu. Diagnozę jest w stanie wykonać sama klientka salonu kosmetycznego. Pierwsze stadium charakteryzuje się zmianami fakturycellulite3 skóry, dającymi się jednak zaobserwować jedynie po ściśnięciu fałdu skórnego. W drugim stadium zmiany są widoczne bez ściskania, w pozycji stojącej, zaś w trzecim stadium schorzenie jest już bardzo wyraźne. Metodę zwalczania cellulitu dobiera się pod kątem stopnia jego zaawansowania oraz wymagań klientek. Wiadomo, że na bardzo zaawansowany cellulit zastosowanie kremu nie jest wystarczające.

Co jest w modzie?

Zaawansowane stadium cellulitu wymaga podjęcia bardziej radykalnych działań oraz konsekwencji. Nastawione na efekty kobiety wiedzą o tym, dlatego udają się do gabinetów kosmetycznych i SPA, by poznać przeróżne maszyny oferujące gamę metod zwalczających nieestetyczny defekt. Jedną z najpopularniejszych technologii jest na przykład alternatywna dla liposukcji, kawitacja ultradźwiękami o niskiej częstotliwości. Wibracje ultradźwięków powodują trwałe zniszczenie tkanki tłuszczowej bez uszkodzenia skóry. Jest to zabieg bezbolesny i gwarantuje brak efektu jojo, na co wielki nacisk kładą klientki. Równie nieinwazyjną metodą jest oparte o technologię elos działanie aparatury VelaShape. Łączy ona w sobie masaż podciśnieniowy, energię bipolarnego prądu i podczerwień. Dzięki tej kombinacji redukuje cellulit i tkankę tłuszczową. Działanie sił pola elektrycznego wykorzystuje z kolei jonoforeza. Korzysta się w tym zabiegu z właściwości prądu, które gwarantują przyspieszone wnikanie substancji chemicznych. Bardzo popularną metodą jest również laser, który wnika w skórę poprawiając napięcie mięśni oraz krążenie i oczyszczając organizm ze zbędnych produktów przemiany materii i toksyn. Stosuje się także działanie niskich temperatur (krioterapia), termoterapię, presoterapię, elektrolipoforezę czy endermologię.

www.fit.pl
 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl