fit.pl mobile logo

Wskazówki do treningu domowego

Przedstawiamy kilka ćwkiczeń, które możecie podjąć kiedykolwiek w ciągu dnia, bez sprzętu, nie potrzebując niczego. Możecie swobodnie wybrać, czy będziecie powtarzać je jako serię, czy wykonywać pojedynczo na przestrzeni dnia

1. Knee Hugs (unoszenie kolan do klatki piersiowej) - 10 powtórzeń na każdą stronę

To proste ćwiczenie, ale wzmocni przepływ krwi, a rozciąganie samo w sobie jest czymś, co może dać poczucie bycia bardziej aktywnym. Pomiędzy unoszeniami kolan utrzymujcie ciało w ruchu przez stosowanie truchtu w miejscu.

2. Quad Pulls (przyciąganie pięty do pośladka) - 10 powtórzeń na każdą stronę

Zginaj nogę w kolanie i przyciągaj podudzie równocześnie wyciągając w górę przeciwległe ramię.

3. Lateral Lunges (wypady w bok) - 10 powtórzeń na każdą stronę

Uginaj lekko kolana, zegnij się w pasie i kołysz się przenosząc ciężar ciała z jednej strony na drugą, pozwalając by twoje ciało rozciągało się w sposób naturalny, bez naprężania mięśni.

4. Hurdles Steps (bieg przez płotki) - 10 powtórzeń na każdą stronę

Zacznij od biegu w miejscu. Unoś nogi wysoko ze skrętem w bok, tak jak byś przekraczał płotek.

5. Air Jump Rope (skakanka) - 30 sekund

Nie potrzebujesz prawdziwej skakanki! Znajdź swój rytm i następnie pracuj w kierunku zwiększania tego tempa/kadencji z każdym cyklem. To jest znakomita przekąska w przerwie.
Wskazówka dla zaawansowanych: wprowadź do ćwiczenia skip, który pomoże zbudować siłę i wytrzymałość twoich mięśni łydek.

6. Jump, Jack, Jump (pajacyki) - 30 powtórzeń

Zawsze znajdziemy lepszy sposób, nawet dla klasyki ćwiczeń. Po każdych trzech normalnych pajacykach unieś ramiona wysoko i skocz najwyżej, jak się da.

7. Mountain Climbers (alpinista) - 25 powtórzeń na każda nogę

W pozycji do pompek i naprzemiennie podciągaj nogi do wysokości pępka. Upewnij się, że skupiasz się na unoszeniu stopy/nogi, a nie zamieniasz to ćwiczenie w powolne rozciąganie.

8. Flossing - 20 powtórzeń na każda stronę

Połóż się na plecach, unieś kolano tak, by było pionowo nad miednicą i skieruj stopę od siebie. Prawą dłonią wywrzyj nacisk na kolano. Po lewej stronie sięgnij lewym ramieniem maksymalnie za siebie jednocześnie wyciągając lewą nogę na zewnątrz, a następnie złącz je, trzymając je cały czas wyprostowane.

9. Push-Up + Hello (pompki + hello) - 10 powtórzeń na każda stronę

W pozycji do pompek przy co drugim uniesieniu się wyciągaj ramię do przodu i pomachaj ręką przed sobą. Zmieniaj strony.

10. All Around the World (dookoła świata) – tyle razy, na ile masz ochotę

Usiądź na ziemi ze stopami z przodu skierowanymi ku górze. Używając rąk do zachowania stabilności rozpocznij od pochylania się do przodu tak mocno jak możesz, a następnie wykonuj obroty tułowiem o 360 stopni, zarówno rozciągając jak i ćwicząc rdzeń i partię krzyża.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl