
Rywalizacji młodych piłkarzy uważnie przyglądała się aktorka Anna Dereszowska, która w tym roku pełni rolę ambasadora Coca-Cola Cup. – Bardzo się cieszę, że mogłam tu być. Z wypiekami na twarzy oglądałam mecze, ale przede wszystkim świetnie spędziłam czas. Razem z moją córeczką Lenką bawiłyśmy się w Strefie Aktywnego Życia, gdzie grałyśmy w piłkarzyki, uczyłyśmy się firmowych zagrań Roberta Lewandowskiego i rozmawiałyśmy z ekspertką Polskiego Towarzystwa Dietetyki o tym, jak prawidłowo się odżywiać. Cieszy mnie, że tak wiele rodzin zdecydowało się spędzić niedzielę z Coca-Cola Cup, bo to świetna zabawa i solidna dawka aktywności fizycznej dla całych rodzin.

Razem z Anną Dereszowską w Strefie Aktywnego Życia bawiło się mnóstwo warszawiaków. Promocja aktywnego stylu życia to element realizacji zobowiązań ogłoszonych przez The Coca-Cola Company, których celem jest wspieranie walki z epidemią otyłości. Jednym z czterech strategicznych działań, realizowanych w 207 krajach, jest zachęcanie ludzi do ruchu, poprzez wspieranie programów promujących aktywność fizyczną. W samej Europie firma wspiera 88 programów pomagających 3 milionom osób w zwiększeniu aktywności fizycznej.
Zwycięzcy finału wojewódzkiego w Warszawie będą reprezentować swój region podczas finału krajowego Coca-Cola Cup, który odbędzie się 8 czerwca na Rynku Głównym w Krakowie. A już w kolejny weekend poznamy mistrzów województw pomorskiego, podlaskiego, zachodniopomorskiego i wielkopolskiego.

Aktualne wyniki i najnowsze informacje o turnieju można znaleźć na stronie i turniejowym profilu na Facebooku. Patronem honorowym Coca-Cola Cup 2013 jest Ministerstwo Sportu i Turystyki. Turniej merytorycznie wspiera Polskie Towarzystwo Dietetyki.