Makłowicz w roli głównej
Kampania marki MultiSport wystartowała w dniu ponownego otwarcia klubów, czyli 28 maja br. Jak twierdzą jej twórcy, kampania bazować będzie na analogiach dwóch światów – kulinariów i sportu. Kreacje z najsłynniejszym krytykiem kulinarnym w Polsce pojawią się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz w reklamach digitalowych. Drugim elementem kampanii będą spoty radiowe. Pojawią się w nich proste przepisy na powrót do aktywności fizycznej wraz z kartą MultiSport. W menu spotów radiowych m.in. przepis na nóżki maczane w basenie, karczek okładany na ringu czy boczuś skręcany na ławeczce.
Aktywni latem
W kampanii promowana będzie także Letnia Gra MultiSport. Jej głównym celem jest aktywizacja Polaków do podejmowania regularnej aktywności fizycznej w okresie letnim. Tegoroczna grywalizacja to 9 tygodni z 9 różnymi dyscyplinami sportowymi oraz liczne wyzwania, takie jak treningi w obiektach sportowych czy quizy wiedzy. W tym roku punkty przyznane zostaną także w nowych kategoriach wspierających różnorodność podejmowanej aktywności i nawiązujących do sportowych trendów, które pojawiły się w okresie pandemii.
Gotuj się do sportu
Głównym celem kampanii „Gotuj się do sportu” jest aktywizacja mieszkańców Polski oraz przekonanie ich, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń czy też dyscyplinę sportową. MultiSport planuje kontynuować działania edukacyjne w zakresie pozytywnej roli regularnej aktywności w naszym życiu.
Według badania „MultiSport Index Pandemia”, brak dostępu do infrastruktury sportowej stał się przyczyną ograniczenia częstotliwości treningów przez 43 proc. aktywnych fizycznie Polaków. Wśród nich aż 74 proc. odczuło negatywny wpływ tej zmiany na swoje samopoczucie, 65 proc. na zdrowie, a 61 proc. na sylwetkę.