Tym samym Barrecore stanie się trzecią marką w portfolio UFB, dołączając do Boom Cycle i KOBOX. Wniesie też 12 nowych lokalizacji rozszerzając ich całkowitą liczbę do ponad 20 łącznie. Założony w 2011 roku Barrecore jest obecnie w trakcie otwarcia swojej trzynastej lokalizacji. Sławę marce przyniosło uznanie między innymi Claudii Schiffer czy Poppy Delevingne.
Joe Cohen, dyrektor generalny UFB, przyznał „Barrecore zyskał miano marki premium w ciągu ostatniej dekady i jesteśmy bardzo podekscytowani, że mamy ją teraz pod swoimi skrzydłami”.
„Będziemy mieli okazję jeszcze bardziej ulepszyć niesamowitą pracę, jaką zespół Barrecore wykonał do tej pory. Nie możemy się doczekać stworzenia nowych synergii i najlepszych procesów dla wszystkich marek dzięki naszej ogromnej wiedzy z zakresu fitnessu”.
Grupa UFB niedawno przedstawiła plany „natychmiastowej ekspansji” po zniesieniu ograniczeń dotyczących COVID-19. Wszystko wskazuje na to, że plany się powiodą, gdyż grupa jest bardzo mocno wspierana przez swoich inwestorów.
Preet Ahluwalia, dyrektor Dominvs Group, skomentował przejęcie słowami: „Jako inwestorów zawsze pociągały nas firmy prowadzone przez ambitnych ludzi z głęboką wiedzą branżową i silnymi wizjami, a zespół stojący za UFB ma pod dostatkiem tych cech”.
W ramach grupy UFB każda marka będzie nadal zarządzana przez ich zespoły ekspertów pod kierownictwem wyższego szczebla w UFB. Scott Rudmann, założyciel i partner zarządzający Nectar Capital, powiedział: „Utrzymanie każdej marki działającej z odrębną tożsamością i własnym DNA pozwala ekspertom z każdej branży fitness robić to, na czym się znają najlepiej”.
UFB zostało uruchomione w tym roku po tym, jak założyciele studia spinningowego Boom Cycle, operator Boom Cycle, połączyli siły z właścicielami studia bokserskiego KOBOX „Fight Club Meets Nightclub”.
Hilary Rowland, współzałożycielka Boom Cycle i główna siła napędowa UFB, powiedział: „United Fitness Brands będzie szukać marek, które dołączyłyby do grupy, ale oznaczają coś więcej niż tylko trening dla swoich społeczności; marki, które tworzą pozytywną odskocznię od życia codziennego”.