fit.pl mobile logo

United Fitness Brands przejmuje Barrecore

Niedawno utworzona grupa butikowych marek pod nazwą United Fitness Brands (UFB) właśnie ogłosiła przejęcie operatora Barrecore.

Tym samym Barrecore stanie się trzecią marką w portfolio UFB, dołączając do Boom Cycle i KOBOX. Wniesie też 12 nowych lokalizacji rozszerzając ich całkowitą liczbę do ponad 20 łącznie. Założony w 2011 roku Barrecore jest obecnie w trakcie otwarcia swojej trzynastej lokalizacji. Sławę marce przyniosło uznanie między innymi Claudii Schiffer czy Poppy Delevingne.

Joe Cohen, dyrektor generalny UFB, przyznał „Barrecore zyskał miano marki premium w ciągu ostatniej dekady i jesteśmy bardzo podekscytowani, że mamy ją teraz pod swoimi skrzydłami”.

„Będziemy mieli okazję jeszcze bardziej ulepszyć niesamowitą pracę, jaką zespół Barrecore wykonał do tej pory. Nie możemy się doczekać stworzenia nowych synergii i najlepszych procesów dla wszystkich marek dzięki naszej ogromnej wiedzy z zakresu fitnessu”.

Grupa UFB niedawno przedstawiła plany „natychmiastowej ekspansji” po zniesieniu ograniczeń dotyczących COVID-19. Wszystko wskazuje na to, że plany się powiodą, gdyż grupa jest bardzo mocno wspierana przez swoich inwestorów.

Preet Ahluwalia, dyrektor Dominvs Group, skomentował przejęcie słowami: „Jako inwestorów zawsze pociągały nas firmy prowadzone przez ambitnych ludzi z głęboką wiedzą branżową i silnymi wizjami, a zespół stojący za UFB ma pod dostatkiem tych cech”.

W ramach grupy UFB każda marka będzie nadal zarządzana przez ich zespoły ekspertów pod kierownictwem wyższego szczebla w UFB. Scott Rudmann, założyciel i partner zarządzający Nectar Capital, powiedział: „Utrzymanie każdej marki działającej z odrębną tożsamością i własnym DNA pozwala ekspertom z każdej branży fitness robić to, na czym się znają najlepiej”.

UFB zostało uruchomione w tym roku po tym, jak założyciele studia spinningowego Boom Cycle, operator Boom Cycle, połączyli siły z właścicielami studia bokserskiego KOBOX „Fight Club Meets Nightclub”.

Hilary Rowland, współzałożycielka Boom Cycle i główna siła napędowa UFB, powiedział: „United Fitness Brands będzie szukać marek, które dołączyłyby do grupy, ale oznaczają coś więcej niż tylko trening dla swoich społeczności; marki, które tworzą pozytywną odskocznię od życia codziennego”.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl