Well Fitness swój kompleksowy rebranding oparty m.in. na stworzeniu komunikacji wizualnej, ustaleniu wizji i misji marki oraz przygotowaniu strony internetowej, zawdzięcza Follow Vision – agencji interaktywnej wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus.
Całościowy rebranding Well Fitness
„Do współpracy z Well Fitness podeszliśmy w sposób holistyczny oferując opracowanie strategii mediowej wraz z realizacją kampanii, która jest w tej chwili przeprowadzana w dwóch etapach. Pierwszy dedykowany jest budowaniu świadomości o zmianie nazwy, a drugi kładzie nacisk na sprzedaż, czyli zachęcenie do skorzystania z nowej oferty Klubu.” – mówi Marcin Raczyński leader postępowania zintegrowanego po stronie GK+.
„Całościowy rebranding Well Fitness idealnie odzwierciedla ideologię jaka przyświecała nam przy budowaniu marki. Zależało nam na stworzeniu miejsca, którego wyróżnikiem będzie kompleksowe podejście do zdrowia i aktywności fizycznej połączone z luźną, przyjazną atmosferą do ćwiczeń. Jestem przekonana, że obecny wizerunek Well Fitness i planowane działania digitalowe wzmocnią pozycję marki na rynku i pozwolą nam zrealizować nasze ambicje w obszarze komunikacji z klientem.” – komentuje Marta Pańska Marketing Manager, Well Fitness.
Grupa Komunikacja Plus od lat doradza wiodącym firmom w kraju i na świecie. Specjalizuje się w PR, digitalu, badaniach i analizie oraz kreacji, gwarantując kompleksową obsługę i realizację nawet najbardziej złożonych projektów. Konsultanci agencji zarządzają wieloetapowymi kampaniami w kluczowych obszarach komunikacji, w szczególności w PR korporacyjnym i Employer Brandingu. Komunikacja+PR jest jedną z najchętniej docenianych agencji PR w Polsce. W ostatnich latach zdobyła 13 nagród w prestiżowym branżowym konkursie „Złote Spinacze”, do jej klientów należą między innymi Tauron, Amazon, Idea Bank, ZOO Wrocław i wiele innych.