W najnowszym magazynie „Body Life” (nr 5/2006) znalazło się kilkanaście ciekawych artykułów dotyczących zarządzania klubem fitness oraz trendów w rekreacji. W cyklu „Przegląd rynku” tym razem przyglądamy się ofercie oprogramowania do zarządzania klubem. Zainteresowanych wypełnieniem niszy na rynku usług fitness odsyłamy do artykułu „Aktywne dzieci – aktywni dorośli”. O tym, jak właściwie przygotować klientów do planowanego programu zajęć można przeczytać w tekście Katarzyny Sempolskiej „Testy wydolnościowe”. A ponadto: co to jest reklama bannerowa i czy warto o nią zadbać, dlaczego opłaca się zainwestować w sytemy audiowizualne w klubie, jak profesjonalnie wdrożyć nowego pracownika
Więcej informacji o zawartości aktualnego wydania „Body Life” znajdą Państwo na www.bodylife.com.pl. Tam też można zamówić prenumeratę magazynu oraz wypełnić ankietę „Kluby fitness 2006”, której celem jest zbadanie obecnego stanu rynku usług fitness w Polsce. Dla uczestników ankiety przewidziano bardzo atrakcyjne, wartościowe nagrody!