Dlaczego warto zainwestować w system EMS?

System EMS jest bardzo ciekawą alternatywą dla tradycyjnych ćwiczeń na siłowni. Jeśli prowadzisz klub fitness, powinieneś poważnie przemyśleć możliwość dodania tej formy treningu do oferty swojego klubu. Dlaczego? Ponieważ trening EMS: - pozwala poszerzyć dotychczasową ofertę klubu fitness; - jest metodą, która przynosi szybkie efekty; - dociera do zupełnie nowej grupy odbiorców.
2020-09-29 00:00
Udostępnij
Dlaczego warto zainwestować w system EMS?

Trening Ems pozwala poszerzyć ofertę klubu fitness

Proponowanie klientom nowych produktów i usług jest niejako obowiązkiem każdego przedsiębiorcy. Klienci mają to do siebie, że co jakiś czas starają się szukać alternatywnych rozwiązań. Dotyczy to także osób korzystających z oferty klubów fitness. W pewnym momencie mogą się oni poczuć znużeni tym samym wystrojem, układem sal czy sprzętem. Zmieniają klub fitness, chociaż nowy dostawca usług oferuje dokładnie to samo, ale opakowane w inny sposób.

Możesz skutecznie zapobiec odpływowi swoich klientów, oferując im możliwość wprowadzenia nowej formy treningu. System EMS jest innowacyjny i jeszcze nie tak powszechny jak inne rodzaje ćwiczeń. To może być doskonały impuls dla Twoich klientów do przedłużenia abonamentu lub opłacania zupełnie nowej usługi.

Daje szybkie efekty

Dlaczego ludzie tak tłumnie odwiedzają siłownie i kluby fitness? Ponieważ chcą schudnąć, zbudować mięśnie czy też po prostu lepiej czuć się ze swoim ciałem. Prowadząc klub fitness, dajesz im możliwość rozwoju sylwetki. A co jeśli zaproponujesz im alternatywną metodę, która okaże się dużo bardziej skuteczna od tradycyjnego „przerzucania żelastwa”? Nie licz na to, że nagle wszyscy zmienią o 180 stopni dotychczasowy sposób myślenia o treningu. Dla wielu osób 2-godzinna sesja na siłowni to nie tylko forma pracy nad sylwetką, ale także szansa na relaks i psychiczny odpoczynek po wyczerpującym dniu w pracy.

Z drugiej strony część osób chodzi do klubu fitness tylko i wyłącznie w celu pracy nad sylwetką. Dla nich trening EMS będzie idealną okazją, aby uzyskać oczekiwany efekt przy mniejszym nakładzie czasu. Nie będzie im żal, że upragniony cel osiągną dzięki zaledwie 30 minutom ćwiczeń. Dla nich będzie to 1,5 godziny zaoszczędzonego czasu, który mogą spożytkować w dowolny sposób. Wprowadzając system EMS, dajesz alternatywę i możliwość osiągnięcia wymarzonego efektu w diametralnie inny sposób.

Dociera do zupełnie nowej grupy odbiorców

Prowadząc klub fitness, powinieneś nie tylko dbać o obecnych klientów, ale także starać się pozyskać nowych. Wdrożenie systemu EMS może Ci to znacznie ułatwić. Spora grupa osób nie chodzi na siłownię, ponieważ nie mają na to czasu. Chcieliby zadbać o swoją sylwetkę i kondycję, ale ich harmonogram jest za bardzo napięty. System EMS będzie dla nich idealnym rozwiązaniem. Krótkie treningi, które pozwalają osiągać rezultaty w postaci spalania tkanki tłuszczowej, budowania masy mięśniowej, wytrzymałości i kondycji. Taka usługa otwiera przed Tobą możliwość ściągnięcia do Twojego klubu zupełnie nowej grupy klientów. A to oznacza większe obroty i z pewnością przełoży się na zysk Twojej firmy.

EMS trening to zupełnie nowe spojrzenie na proces kształtowania sylwetki. Inwestycja w innowacyjne rozwiązania z pewnością okaże się bardzo opłacalna. Dlatego powinieneś zajrzeć na stronę meonems.pl. System MEON EMS może przyczynić się do wielkiego sukcesu Twojego klubu fitness.

fot. materiały prasowe

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.