Produkty Xiaomi cieszą się dużą popularnością. Mowa nie tylko o smartbandach, ale także o innych urządzeniach. Za przykład może posłużyć Xiaomi Redmi Note 11s - model wyposażony w pojemną baterię i wysokiej klasy aparaty.
Czym właściwie są smartbandy? To pojęcie odnosi się do niewielkich urządzeń, które zastępują klasyczny zegarek, oferując przy tym użytkownikowi kilka dodatkowych funkcji. Ich zastosowanie sprowadza się do rejestrowania codziennej aktywności i parametrów zdrowotnych. Dodatkowym plusem jest możliwość sparowania opaski z telefonem komórkowym i wyświetlanie powiadomień z niego.
Choć samo określenie opaska sportowa Xiaomi (czy też jakiejkolwiek innej firmy) może sugerować, że jest to produkt przeznaczony dla osób aktywnych fizycznie, to nie do końca prawda. Z urządzenia korzystają osoby, którym zależy po prostu na bardziej świadomym funkcjonowaniu, poprawieniu higieny snu czy włączeniu ruchu w codzienne obowiązki.
Jeśli planujesz kupić smartband, zwróć uwagę, czy wyposażony jest on w funkcje, na których ci zależy. W podstawowej wersji każda opaska, w tym także zegarek Mi Band, powinna rejestrować:
Poprzez powiązanie opaski z telefonem przez bluetooth możesz uzyskiwać także bieżące powiadomienia ze smartfona: informację o połączeniach przychodzących, smsach, mailach czy wiadomościach wysyłanych przez komunikatory internetowe.
Im bardziej zaawansowany technologicznie smartband, tym więcej opcji masz do dyspozycji. Wysokiej klasy opaski umożliwiają także:
W ten funkcje wyposażony jest także zegarek Mi Band. Przyjrzyjmy się dokładnie poszczególnym modelom.
To jedna ze starszych propozycji w kategorii Xiaomi Mi Smart Band, którą kupisz w cenie poniżej 200 złotych. Opaska została wyposażona w 11 najpopularniejszych trybów sportowych oraz ważne funkcje pomiaru aktywności organizmu, w tym asystenta oddechu, monitorowanie snu czy rejestrację poziomu stresu. Mimo że liczba funkcji nie jest szczególnie imponująca, model w zupełności usatysfakcjonuje użytkownika, któremu zależy na ogólnej orientacji i poprawieniu codziennych nawyków.
Dodatkowym plusem jest możliwość powiązania smartbanda z telefonem, niekoniecznie produkcji Xiaomi, a tym samym wyświetlanie najważniejszych powiadomień, przełączanie muzyki czy ustawianie alarmu.
To kolejny, nowszy smartband Xiaomi Mi Band. Ta funkcjonalna opaska całkowicie zdominowała rynek w swojej kategorii w 2021 roku. Trudno się temu dziwić, gdyż Xiaomi Mi Band 6 w stosunkowo niskiej cenie oferuje właściwie wszystkie opcje, które mogą przydać się statystycznemu użytkownikowi.
Znajdziesz tu aż 30 wbudowanych trybów sportowych oraz wiele zróżnicowanych funkcji umożliwiających monitorowanie stanu zdrowia. To chociażby krokomierz, pulsoksymetr, monitorowanie aktywności w ciągu dnia i jakości snu, w tym także drzemek i nocnych przebudzeń. Bez problemu, poprzez powiązanie ze smartfonem, uzyskasz informacje o wiadomościach i połączeniach, ustawisz budzik lub skorzystasz z funkcji znalezienia telefonu.
Nie zmienił się znacząco design opaski, choć wyświetlacz jest większy i bardzo wyrazisty. Wcale nie wpływa to jednak na wyższe zużycie baterii. Przy typowym użytkowaniu akumulator wystarcza nawet na 1,5 - 2 tygodnie. Chociaż na rynku dostępna jest już nowsza wersja smartbanda Xiaomi Mi Band, ten model nadal jest chętnie wybierany i ma swoich gorących zwolenników.
Jak do tej pory, to najnowsza wersja opaski od Xiaomi. Zmiany w Xiaomi Mi Band 7 zostały przeprowadzone na kilku polach. Już na pierwszy rzut oka widać, że zmieniło się wzornictwo: wyświetlacz jest trochę większy i wzbogacony w stałe podświetlenie ekranu. Nie dla wszystkich okazało się to jednak atutem, gdyż modyfikacja negatywnie odbiła się na czasie pracy urządzenia, a brak regulacji jasności ekranu bywa problemowy, zwłaszcza wieczorem i w nocy.
Entuzjazm mogą wzbudzać natomiast funkcje. Użytkownik ma do dyspozycji aż 110 wbudowanych trybów sportowych. Znajdziemy tu identyczne jak w przypadku Xiaomi Mi Band 6 czujniki. Nie zabrakło pulsometru, krokomierza i analizy snu. Pojawiło się także kilka nowych funkcji zdrowotnych.
FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.