Kilka dni temu w Monachium ogłoszono zwycięzców konkursu na najpiękniejszą pupę świata
fit.pl
2007-11-07 00:00
Udostępnij
Najpiękniejsze pupy świata
Kilka dni temu w monachijskiej „Riding Hall” ogłoszono zwycięzców konkursu na najpiękniejszą pupę świata. Szczęśliwymi zwycięzcami okazali się Kristina Dimitrova z Bułgarii i Andrei Andrei z Rumunii, którzy w nagrodę otrzymali kontrakty modelingowe, po 10 tys. euro i… ubezpieczenie pup

Organizatorem konkursu na najzgrabniejsze pośladki świata pod hasłem „Show me your sloggi” był producent bielizny marki sloggi. Konkursowe jury miało niełatwe zadanie, bo musieli dokonać wyboru spośród 43 finalistów, z 28 krajów. Każdy z finalistów musiał przekonać siedmiu członków jury o wyjątkowości swoich pośladków. 43 kandydatów zaprezentowało się przed komisją sędziowską w kolekcji bielizny marki sloggi na sezon jesień – zima.

Były też polskie akcenty – wśród finalistów znaleźli się Malwina Stanik i Mariusz Milczarek. Pokazując się na wybiegu wzbudzali wiele emocji i byli faworytami do tytułu posiadaczy najpiękniejszych pośladków. Malwina dostała się do ścisłej czołówki finalistów i była o krok od zwycięstwa, które być może stanie się udziałem Polaków za rok.

Pośladki oceniało jury, w którego składzie znaleźli się m.in. modelka Sophie Anderton, psycholog dr David, który prowadzi naukowe badania nad formułą doskonałych pośladków, guru fitness Karsten Schellenberg, którego zadaniem jest to, by utrzymać gwiazdy filmowe w najlepszej formie, choreograf Marvin A. Smith, i fotograf bielizny i strojów kąpielowych JR Duran z Brazylii.

Finał konkursu został poprzedzony prawie trzymiesięczną międzynarodową rywalizacją w internecie, w 28 krajach uczestniczących w konkursie, których kandydaci mogli zamieścić swoje zdjęcia do oceny online. Jeśli kandydat miał przynajmniej 18 lat, mógł zalogować się na stronie www, zamieścić tam swoje zdjęcie i tym samym poddać je ocenie, prezentując swoją pupę w bieliźnie lub ubraniu. Potencjalny model mógł zdefiniować zdjęcie w kategoriach: „Najgorętsi”, „Najzabawniejsi”, „Najlepiej ubrani” i „Wytatuowani”. Zwycięzcy zostali wybrani na poziomie krajowym, a finaliści konkursów krajowych zostali zaproszeni do wzięcia udziału w międzynarodowym finale w Monachium.

W konkursie wzięli udział kandydaci do tytułu z Austrii, Niemiec, Belgii, Holandii, Luksemburga, Szwajcarii, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Grecji, Cypru, Wielkiej Brytanii, Izraela, Polski, Czech, Węgier, Chorwacji, Słowenii, Rumunii, Bułgarii, Rosji, Estonii, Łotwy, Litwy, Brazylii, Japonii i Republiki Południowej Afryki.

kristina dimitrova malwina stanik
andrei andreimariusz milczarek

www.fit.pl

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.