Smartwatch sportowy Garmin dla amatora - TOP 5

Firma Garmin to jeden z najbardziej rozpoznawalnych na świecie producentów smartwatchy dla sportowców. Oferuje ona swoje produkty osobom aktywnym fizycznie bez względu na poziom ich zaawansowania. Nie ma to znaczenia, czy celem użytkownika jest pobicie rekordu życiowego w maratonie, czy też traktuje on sport całkowicie rekreacyjnie. Oto kilka modeli firmy Gamin, które mogą zainteresować amatora aktywnego trybu życia.
2020-10-16 00:00
Udostępnij
Smartwatch sportowy Garmin dla amatora - TOP 5

Vivoactive 4/4S

Vivoactive 4 oferuje kompleksowy monitoring aktywności fizycznej w jednej z ponad 20 aplikacji sportowych. Producent wyposażył ten model w animowane wskazówki, które podpowiedzą użytkownikowi, jak należy wykonać dane ćwiczenie. Zegarek pełni także rolę odtwarzacza muzycznego oferując pamięć wewnętrzną na ulubioną playlistę. Vivoactive 4 to także dostęp do GarminPay, którym można płacić w sklepie tak, jak kartą. Czas pracy na baterii to około 8 dni.

Czym różni się model 4S od podstawowego wariantu? Przede wszystkim jest znacznie mniejszy i lżejszy, przez co nieco lepiej prezentuje się na kobiecym nadgarstku. Posiada także wbudowany tryb multisport.

Vivomove 3/Style

Smartwatch Garmin Vivomove 3 to przede wszystkim styl i elegancja. Stal nierdzewna oraz szara ramka doskonale prezentują się na co dzień. To połączenie tradycyjnego zegarka analogowego z dostępem do powiadomień ze smartfonu, a także możliwością łączenia się z GPS. Choć na pierwszy rzut oka niepozorny, te model także zbiera dane o zdrowiu, aktywności i jakości snu użytkownika.

Wersja Style to rozwinięcie tradycyjnej koncepcji. Przede wszystkim urządzenie zostało wzbogacone o własny moduł GPS oraz czytnik NFC. Nowy wyświetlacz AMOLED zyskał dodatkową ochronę dzięki Gorilla Glass 3. Dodatkowo, pomimo rozbudowania funkcji waga spadła o około 40%.

Forerunner 45

Dobry wybór dla ambitnych sportowców. Zegarek posiada własny moduł GPS, który dokładnie monitoruje tempo, dystans oraz pokonywane interwały. O pomiar tętna z nadgarstka dla technologa Elevate znana z topowych zegarków firmy Garmin. Dostępna funkcja Garmin Coach umożliwia korzystanie z planów treningowych dopasowanych do aktualnej formy. Zegarek pozwala mierzyć stres oraz poziom energii, a także progres formy sportowej.

Zegarek oferuje także wsparcie i pomoc w razie wykrycia zdarzenia groźnego dla zdrowia lub życia dzięki możliwości wysłania wiadomości alarmowej. Czas działania urządzenia w trybie zegarka to aż 7 dni, a w trybie śledzenia GPS- do 13 godzin.

Venu

Nowoczesny zegarek dla aktywnych osób, który wyróżnia się pięknym wyświetlaczem AMOLED. Ten model oferuje wsparcie dla ponad 20 dyscyplin sportowych, a także śledzenie śladu GPS. Obok funkcji pomiaru stresu oraz poziomu energii Garmin Venu wyróżnia się wbudowanym pulsoksymetrem, monitorowaniem nawodnienia, a nawet funkcją śledzenia cyklu menstruacyjnego.

Ten smartwatch sportowy to także precyzyjny pomiar tętna z nadgarstka oraz zaawansowane opcje pomiaru snu z wyróżnieniem fazy snu płytkiego, fazy REM oraz snu głębokiego. Animowane wskazówki treningowe pomogą każdemu, kto potrzebuje pomocy trenera podczas ćwiczeń.

Forerunner 245

Zegarek posiada zaawansowane funkcje, które mierzą pułap tlenowy, aerobowy oraz anaerobowy efekt treningu, stan wytrenowania oraz kompleksowo analizują obciążenie treningowe. Forerunner 245 pozwala także na analizę zaawansowanej dynamiki biegowej, czyli długości kroku, kadencji, oscylacji pionowej i poziomej, czasu kontaktu z podłożem oraz mocy biegowej.

Oczywiście ten model posiada własny moduł GPS, a także dostęp do platformy Garmin Connect, gdzie użytkownik może tworzyć własne treningi. Tętno jest mierzone z nadgarstka, a ocenę samopoczucia ułatwia śledzenie poziomu stresu, jakości snu, a nawet poszczególnych dni cyklu menstruacyjnego.

 

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.