fit.pl mobile logo

Skuteczne odchudzanie - najważniejsze informacje

Odchudzanie dla jednego człowieka może być bardzo proste – a inna osoba przez całe życie nie da rady skutecznie pozbyć się kilogramów. Tak niestety się zdarza – nie każdy z nas potrafi znaleźć w sobie motywacje do działania i często też kierujemy się złymi radami osób wokół nas. Przez wiele lat bardzo popularne były różnego rodzaju głodówki i nawet obecnie ludzie często wierzą, że w taki właśnie sposób dadzą radę schudnąć najszybciej.

Jest to oczywiście błędne założenie, bo od dawna wiemy już, że można sobie w taki sposób tylko zrobić krzywdę - nasz organizm będzie słaby i zacznie magazynować tłuszcz w obawie przed zagłodzeniem. Nasz stan zdrowia się pogorszy i będziemy ciągle odczuwać głód - któremu najpewniej w końcu ulegniemy. Człowiek nie powinien nigdy się głodzić - tak doprowadzimy tylko do efektu jo-jo i wrócimy do starej wagi.

Zdrowa dieta polega na jedzeniu wszystkiego – ale w rozsądnych ilościach. Ludzie muszą w końcu zdać sobie sprawę z tego, że najważniejszy zawsze był i zawsze będzie deficyt kaloryczny. Dopóki jemy mniej niż potrzebuje tego nasz organizm – faktycznie chudniemy. Nie trzeba też wcale ograniczać kalorii gwałtownie - deficyt na poziomie 300-500 kalorii w zupełności wystarczy.

Bez względu na to, jak bardzo nie lubimy ćwiczeń - w odchudzaniu także to będzie nam potrzebne. Ruch pomaga nam poprawić wygląd skóry podczas pozbywania się tkanki tłuszczowej i dzięki temu, że pozostajemy aktywni - możemy też dużo więcej jeść i dalej chudnąć. Dopóki dana osoba nie pogodzi się z tym, że odchudzanie musi tak właśnie wyglądać - zawsze będziemy popełniać błędy i żałować, że nie zabraliśmy się do tego wszystkiego w inny sposób. Często jednak do czegoś takiego trzeba po prostu dojrzeć. Na stronie https://wspolniedlazdrowia.com znajdziesz cenne porady, które warto sobie zapamiętać.

Dieta oraz ruch

Dlaczego wydaje nam się, że dieta musi być czymś nieprzyjemnym? Przez długi czas wmawiano nam, że schudniemy tylko wtedy, gdy będziemy jeść bardzo niskokaloryczne produkty. Ludzie odmawiali sobie więc chleba, makaronu, słodyczy - wymyślaliśmy sobie jadłospisy składające się tylko z warzyw i owoców. Na tego typu diecie nie da się jednak zbyt dużo wytrzymać, bo nasze ciało potrzebuje różnych składników odżywczych - a my chcemy mieć też możliwość normalnego życia.

Gdy przestajesz wychodzić z domu, bo obawiasz się, że w miejscach publicznych ktoś będzie chciał zjeść coś niezdrowego – na pewno nie zmierzasz w dobrym kierunku. Nie ma nic dziwnego w tym, że szybko rezygnujemy z restrykcyjnej diety – wiemy, że nie damy rady przez długi czas żyć w ten sposób.

Na tym właśnie polega dobra dieta – musisz być w stanie utrzymać ją przez długie miesiące i czerpać z tego też jakąś radość. Gdy umiesz już komponować swoje posiłki tak, aby cieszyć się z jedzenia i jednocześnie kontrolować ilość kalorii – wtedy jesteś na dobrej drodze. W takiej sytuacji nic Cię nie powstrzyma i zawsze będziesz w stanie wrócić na dobre tory – nawet po jednorazowym przejedzeniu na przyjęciu czy na weselu.

jakszybkoschudnaczbrzuchaiud

Warto też wybrać dla siebie taki sport, który lubimy – nawet, jeśli wcale nie są to bardzo intensywne ćwiczenia. Niewiele ludzi o tym wie, ale w odchudzaniu ruch musi być po prostu regularny – bardzo wiele osób schudło tylko dlatego, że zaczęli oni często spacerować. Często wydaje nam się, że to w ogóle nie ma znaczenia i w taki sposób nigdy nie schudniemy – ale to nie jest prawda. Dopóki ruszasz się więcej niż do tej pory – zawsze schudniesz.

Jak szybko schudnąć z brzucha i ud?

Prawidłowy spadek wagi zakłada gubienie około 1 kg w przeciągu tygodnia – dla niektórych to mało, a dla innych dużo. Warto pamiętać o tym, że jeśli chudniemy szybciej zarówno z brzucha, jak i z ud – na pewno jemy za mało kalorii i musimy coś tutaj zmienić. Nie powinno się tego procesu przyspieszać, bo w ten sposób sobie nie pomagamy - narażamy się tylko na efekt jo-jo.

Kliknij i sprawdź jak szybko schudnąć z brzucha i ud oraz pamiętaj, musisz tutaj po prostu przestrzegać prawidłowej diety i więcej się ruszać - przez kilka tygodni. Nie przejmuj się tym, iż u Ciebie być może na efekty trzeba będzie poczekać trochę dłużej - dopóki wszystko robisz prawidłowo, w końcu zobaczysz postępy. Każdy organizm jest inny i czasami najpierw musimy nauczyć się przestrzegać zasad odchudzania – zanim w końcu nasz organizm zrozumie, że tym razem nie będziemy głodzony.

A jak schudnąć w tydzień?

Jeśli chcesz wiedzieć, jak schudnąć w tydzień – najpierw wyposaż się tutaj w cierpliwość. Każda ilość tkanki tłuszczowej w tak krótkim czasie to spore wyzwanie i chociaż w teorii odchudzanie powinno nam tutaj zająć aż 10 tygodni – rzadko kiedy jest to tak proste, żeby zrobić to w tydzień. Po drodze zdarzają nam się pomyłki, u kobiety pojawia się miesiączka, mamy gorsze dni – to nic nadzwyczajnego. Musimy po prostu spodziewać się tego, że taki spadek wagi może potrwać trochę dłużej niż tydzień i nie ma w tym nic złego.

Zawsze najważniejsze jest to, aby się tutaj nie poddawać - bez względu na wszystko. Wykorzystaj ten czas na to, aby nauczyć się jeść zdrowo i więcej ruszać w codziennym życiu. Spaceruj, wybieraj schody zamiast windy, dojeżdżaj rowerem do pracy. Gdy zaczniesz w końcu czerpać radość ze swojego nowego trybu życia - nie będziesz nawet przejmować się tempem spadku wagi. Pozbycie się kilogramów w tydzień będzie na pewno widoczne. Zobacz jak schudnąć w tydzień i od czego możesz zacząć klikając w link.

ajakschudnacwtydzien

Nigdy się nie poddawaj

Jeżeli mielibyśmy wskazać jedną wspólną cechę u tych osób, którym udało się pozbyć nadwagi - będzie to na pewno umiejętność szukania plusów nawet w tych trudnych momentach. Gdy coś Ci nie wychodzi, waga nie spada w oczekiwanym tempie lub zdarzyło Ci się zjeść o wiele za dużo - musisz pamiętać o tym, że to niczego nie przekreśla.

W takiej sytuacji po prostu wstajesz i idziesz dalej – nie zaczynasz się znowu głodzić, bo wiesz, że to do niczego nie prowadzi. Nawet, gdy zjemy jednorazowo kilka tysięcy kalorii za dużo - waga wzrośnie tylko na chwilę, ale po kilku dniach wszystko wróci do normy. Trzeba tutaj przede wszystkim nauczyć się tego, że dopóki umiemy kolejnego dnia wrócić do ćwiczeń i diety – nie dzieje się nic złego.

W odchudzaniu cierpliwość i odpowiednia motywacja to kwestie kluczowe – bez tego nie masz szans na skuteczne pozbycie się nadwagi. Mamy nadzieję, że tym razem uda Ci się osiągnąć wszystko to, co sobie zaplanujesz.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl