Już 30 sierpnia operator całodobowych klubów fitness CityFit uruchamia nowy model biznesowy, CityFit Blue. Pierwszy lokal powstał już w Puławach. 25 sierpnia ruszają dni otwarte, podczas których w godzinach 12:00-20:00 każdy chętny będzie mógł zapoznać się z infrastrukturą klubu.
Nowy lokal powstał w Galerii Zielonej (ul. Lubelska 2). Na powierzchni 1150 mkw. znajduje się 6 stref treningowych: funkcjonalna, wolnych ciężarów, maszyn oporowych, cardio, studio zajęć grupowych, strefa relaksu – wyposażonych w sprzęt renomowanych producenta Matrix. Podobnie jak w klubach CityFit, klubowicze CityFit Blue w cenie karnetu otrzymają dostęp do wszystkich stref i zajęć grupowych oraz udogodnień takich jak:
źródełka z wodą filtrowaną, plany treningowe i diety dostępne w aplikacji CityFit, urządzenia do analizy składu ciała czy WiFi.
W strefie relaksu poza odpoczynkiem, będzie można zakupić wodę, napoje, gadżety treningowe, a także napić się kawy, kupić i zjeść posiłek. W CityFit Blue pojawi się również nowość – dystrybutory z napojami izotonicznymi. Klienci będą również mogli korzystać z funkcjonalności aplikacji CityFit (m.in. rezerwacja zajęć grupowych i treningów personalnych czy zarządzanie członkostwem) oraz brać udział w programach lojalnościowych z atrakcyjnymi nagrodami.
Klub będzie czynny codziennie, również we wszystkie niedziele i święta. Od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-23:00, natomiast w weekendy między 8:00 a 20:00.
CityFit Blue Puławy to showroom nowego modelu biznesowego - klubów przystosowanych do działania w modelu franczyzowym – również w mniejszych miastach.
W odróżnieniu od klasycznego konceptu CityFit, kluby CityFit Blue nie będą czynne całą dobę. Dostęp będzie odbywał się poprzez recepcję w wyznaczonych godzinach. Parkować będzie można na bezpłatnym parkingu galerii. Z oferty będą mogli korzystać również użytkownicy programów sportowych MultiSport, Medicover Sport, PZU Sport i Fit Profit.
CityFit Blue Puławy pierwszych klubowiczów powita 30 sierpnia 2022 r., a jeszcze w tym roku zaplanowane jest otwarcie kolejnego klubu w nowym modelu CityFit Blue, na bydgoskim Fordonie.
– Koncept, który powstał w Puławach jest nowym formatem klubów – o mniejszej powierzchni, zoptymalizowanym pod inne demograficznie miejscowości. Jest to również przykład oferty dla osób zainteresowanych współpracą franczyzową z naszą siecią i otworzeniem klubu pod szyldem CityFit Blue. Przyszłym partnerom oferujemy rozpoznawalną markę, dochodowy i w pełni skalowalny model biznesowy oparty na naszym wieloletnim doświadczeniu oraz stałe wsparcie umożliwiające szybszy rozwój. – mówi Łukasz Gądek, członek zarządu CityFit.
Puławianie mogą skorzystać z promocji przy zakupie karnetu. Aż do dnia otwarcia nowi klubowicze będą mogli kupić karnet za 89,95 zł, oszczędzając 29,95 zł.
CityFit to polska sieć innowacyjnych klubów fitness, czynnych 24h/7. Jej misją jest oferowanie klubowiczom pełnego komfortu ćwiczeń w atrakcyjnej cenie i przyjaznej atmosferze. Sieć dba o każdy detal aranżacji wnętrz i innowacyjne rozwiązania – zarówno treningowe, jak i biznesowe, za które nagrodzona została m.in. tytułem „Innowacja Branży Fitness”.
FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.