fit.pl mobile logo

Medicover łączy siły ze znaną marką klubów fitness i siłowni w Wielkopolsce

Z końcem marca 2023 roku cztery z dziewięciu klubów fitness UP dołączyło do Medicover. To kolejna znana marka, po m.in. Just GYM, McFIT, Holmes Place czy Fitness Platinium, która zasiliła szeregi firmy. Medicover od kilku lat konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku usług sportowych i rozszerza sieć klubów fitness i siłowni. Dziś portfolio marki liczy łącznie 131 klubów, a w ramach pakietów sportowych Medicover Sport marka oferuje dostęp do 4,7 tys. obiektów, od siłowni, klubów fitness przez baseny, jogę czy ścianki wspinaczkowe.

UP tworzy łącznie dziewięć klubów sportowych, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Z Medicover łączą siły cztery nowocześnie wyposażone obiekty sportowe tej marki. Trzy z nich znajdują się w Poznaniu (Business Garden, Pixel, NIKU), natomiast czwarty jest w Swarzędzu. Wszystkie są zlokalizowane w atrakcyjnych punktach, blisko kompleksów biurowych i mieszkalnych.

Po okresie pandemii stale rośnie zainteresowanie sportem i aktywnością fizyczną. Widzimy to także w naszych klubach fitness, które odwiedza coraz więcej klientów zarówno tych korzystających z pakietów sportowych Medicover Sport oraz indywidualnych. Umacniamy też naszą pozycję w Poznaniu, gdzie wliczając UP mamy łącznie 7 obiektów sportowych z atrakcyjną i zróżnicowaną ofertą dla klubowiczów o różnym stopniu zaawansowania – mówi Justyna Gościńska, Dyrektor Departamentu Sport i Fitness w Medicover w Polsce.

Kluby fitness UP to stosunkowo młoda marka na rynku. Wiele z klubów jest zlokalizowanych w bliskim sąsiedztwie obiektów biurowych oraz osiedli mieszkalnych. Na miejscu klubowicze do swojej dyspozycji mają profesjonalnie wyposażone sale ćwiczeń oraz nowoczesne siłownie z wydzielonymi strefami, m.in. cardio, rowerów czy wolnych ciężarów. Ponadto w ofercie marki są zajęcia grupowe o różnej intensywności oraz indywidualne z wykwalifikowanymi trenerami personalnymi. Strefy te pozwalają nie tylko realizować cele treningowe, ale też zrelaksować się w naturalnym i przyjaznym otoczeniu. Misją marki UP jest edukacja i budowanie społeczności skupionej wokół świadomego dbania o siebie i środowisko. Jest to spójne nie tylko z wartościami Medicover, ale również z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia, które traktują sport, jako niezbędny element działań profilaktycznych i prozdrowotnych.

Medicover od lat konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w świecie sportu. Firma stawia na budowanie sieci klubów fitness i siłowni. Obecnie do marki należy 131 obiektów zlokalizowanych w wielu miastach Polski (działających m.in. pod markami: Well Fitness, Just GYM, Holmes Place, McFIT). Medicover angażuje się też w marketing sportowy. Od października 2022 roku marka Medicover Sport objęła patronat nad drużyną siatkarską CUPRUM Lubin. Współpraca obejmie cały sezon 2022/2023 rozgrywek ekstraklasy piłki siatkowej. Medicover rozwija także benefity dla użytkowników swoich obiektów sportowych, m.in. oferując zniżki na stoki narciarskie lub indywidualne pakiety badań dla osób uprawiających sport opracowane przez Dział Medyczny firmy.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl