Benefit Systems wzmacnia portfolio klubów fitness w Warszawie

Spółka Benefit Systems, dostawca świadczeń pozapłacowych, sfinalizowała transakcję zakupu dwóch klubów fitness Gravitan w aglomeracji warszawskiej, o łącznej powierzchni ponad 4 tys. mkw. W efekcie, liczba klubów spółki w ramach sieci własnej wzrosła do 200. Akwizycja atrakcyjnych obiektów to kolejny krok Benefit Systems, mający na celu rozbudowę sieci w największych aglomeracjach w Polsce, utrzymanie wysokiej jakości produktu i ugruntowanie silnej pozycji na polskim rynku fitness. Wartość transakcji wynosi 21 mln zł.
2023-10-18 00:00
Udostępnij
Benefit Systems wzmacnia portfolio klubów fitness w Warszawie

Przejmowane kluby to obiekty premium, z rozbudowanymi strefami relaksu, grotami solnymi, mini siłowniami dla dzieci i wieloma innymi udogodnieniami, wspomagającymi zdrowie fizyczne i regenerację po treningu. Obiekty mają od 2,2 do 2,6 tys. mkw. powierzchni, podczas gdy średnia powierzchnia klubów sieci Zdrofit oscyluje wokół 1,5 tys. mkw. Kluby zlokalizowane są na warszawskim Targówku i w Jankach pod Warszawą, w atrakcyjnych komunikacyjnie punktach, zapewniając klientom łatwy i wygodny dostęp do bogatej oferty aktywności sportowych.

- Widzimy ogromny potencjał do dalszego rozwoju rynku usług fitness. Rosnąca popularność klubów i siłowni oraz rosnące znaczenie ruchu w profilaktyce zdrowotnej to trendy, które będą kształtować rynek w Polsce przez wiele kolejnych lat. Poszerzając portfolio naszych klubów fitness osiągamy też coraz silniejsze synergie z programem MultiSport, a zakup klubów Gravitan doskonale dopełni naszą ofertę w aglomeracji warszawskiej. To już kolejne przejęcie w tym roku, po akwizycjach Manufaktury Zdrowia i Studia Energia w ostatnich miesiącach oraz klubów sieci Saturn Fitness i Calypso Fitness na początku roku. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że kluby Gravitan to obiekty o podwyższonym standardzie, a zarazem doskonale skalibrowany biznes, generujący ponadprzeciętne przychody i zyski. Dodatkowo, kluby te nie honorowały dotąd żadnych kart sportowych, co pozwala zakładać, że po dołączeniu do oferty Programu MultiSport, ich wyniki operacyjne ulegną dalszej poprawie - mówi Marcin Fojudzki, członek zarządu Benefit Systems.

- Już dziś 60% wizyt fitness użytkowników Programu MultiSport w największych 6 aglomeracjach w Polsce jest realizowanych w naszych obiektach. Chcemy, by ten udział dalej rósł. Jednocześnie, skutecznie integrujemy przejmowane obiekty i optymalizujemy ich działalność, by jak najlepiej odpowiadały na potrzeby użytkowników. W szybkim tempie przekłada się to na rosnące przychody i zyskowność naszej sieci własnej – dodaje Jakub Grabowski, dyrektor finansowy Oddziału Fitness w Benefit Systems.

Spółka obserwuje utrzymujące się wysokie zainteresowanie pracodawców i pracowników ofertą sportową na wszystkich rynkach, na których działa. Na koniec 3. kwartału 2023 r. liczba aktywnych kart sportowych Grupy wyniosła rekordowe 1 811,4 tys. sztuk. Nabywane podmioty wzmacniają ofertę Grupy w aglomeracji warszawskiej, która jest najważniejszym dla Programu MultiSport regionem Polski.

Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.