-Nasze sieci są wyjątkowe i każda z nich wyróżnia się na lokalnym rynku w zdecydowany sposób, nie tylko dużą liczbą placówek. Siłownie Well Fitness to w zdecydowanej większości kluby czynne 24/7, co oznacza, że planujesz swoje treningi, kiedy masz na to czas i ochotę. Ponadto kluby Well Fitness są idealne dla początkujących. W ramach programu wprowadzającego Well Start, klubowicze otrzymują konsultację trenerską z analizą składu ciała i miesięczny kurs użytkowania wszystkich stref na siłowni w cenie karnetu – tak o szerokiej ofercie klubów mówi Marta Grabeus, marketing manager sieci klubów fitness.
-Śląska sieć Smart Gym z kolei to m.in. specjalne strefy dla kobiet, strefy alternatywnej rozgrzewki, cinema cardio, gdzie można jednocześnie trenować i spalać kalorie przy największych filmowych hitach oraz duże powierzchnie klubów, które dają jeszcze więcej możliwości treningowych. W Krakowie natomiast klubów Fitness Platinium nie trzeba nikomu przedstawiać. Kluby te mają podobne usługi, które można spotkać w Smart Gym, a dodatkowo charakteryzują się unikalnymi zajęciami grupowymi (Row, Shaper czy Butt Factory). Do sieci Smart Platinium należą także 2 kluby XXL, które są unikatowe w skali kraju i ich ofertę naprawdę trudno przebić. Każda z naszych sieci różni się ofertą, ale łączy je możliwość wejścia z pakietem Medicover Sport. Sama forma kampanii #NaMieścieMówią jest dla nas naturalnym sposobem komunikacji z użytkownikami - z przymrużeniem oka - ale konkretnie i motywująco – podkreśla Marta Grabeus.