fit.pl mobile logo

Medicover przejmuje McFIT Polska i rozszerza sieć fitness do ponad 100 klubów

Medicover sfinalizował przejęcie 14 najnowocześniejszych klubów fitness prowadzonych w Polsce przez McFIT, wiodącą europejską sieć fitness należącą do RSG Group. McFIT Polska, obecny w 10 największych miastach, jest częścią największej w Europie społeczności fitness oferującej unikalne doświadczenia treningowe, które przyciągają tysiące bywalców siłowni do jej klubów numer 1 w Europie. Po przejęciu posiadacze pakietów sportowych Medicover Sport będą mogli wkrótce korzystać z polskich siłowni McFIT, by cieszyć się ich wyjątkowym wystrojem, wiodącymi rozwiązaniami technologicznymi oraz dedykowanymi trenerami personalnymi.

McFIT Polska jest obecny w największych miastach Polski – Warszawie (4 kluby), Wrocławiu (2 kluby), Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Gdyni, Białymstoku, Bydgoszczy i Szczecinie. Znane ze swej wyjątkowości siłownie McFIT oferują jedyny w swoim rodzaju design, dostęp do nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz cenione na całym świecie zajęcia i programy treningowe.

Sieć klubów fitness McFIT należy do RSG Group, globalnego lidera w branży fitness, obsługującego łącznie 6,4 miliona klientów. Firma działa w 48 krajach, ma ponad 1000 klubów i zatrudnia 41 tysięcy pracowników. Studia McFIT przyjmują klientów w Niemczech, Hiszpanii, Austrii, Polsce i we Włoszech. W Europie McFIT jest obecny na rynku usług fitness z 268 lokalizacjami. McFIT otworzył swój pierwszy klub fitness w Polsce w 2014 roku przy prestiżowej ulicy Nowy Świat w Warszawie. Po ośmiu latach zarządzania, które wyniosło McFIT do najbardziej lubianej marki fitness wśród polskich bywalców siłowni, RSG Group przekazuje własność polskiego oddziału firmie Medicover.

- W 2014 roku otworzyliśmy nasz pierwszy klub McFIT w Warszawie, co stanowiło kolejny ważny kamień milowy dla RSG Group w Europie. Z fantastycznym zespołem otworzyliśmy 14 lokalizacji w Polsce i prowadziliśmy je z sukcesem, z czego jesteśmy bardzo dumni. Przejęcie marki Gold`s Gym sprawiło, że w 2020 roku RSG Group stała się marką fitness nr 1 na świecie – jednak zmieniło to również nasze zaangażowanie na innych rynkach, ze szczególnym uwzględnieniem Ameryki Północnej. Dlatego bardzo się cieszymy, że znaleźliśmy w Medicover idealnego partnera biznesowego, który rozumie zasady rynkowe, wywodzi się z branży i nadal będzie profesjonalnie i sumiennie prowadził kluby McFIT w Polsce – razem z całym naszym zespołem i kadrą zarządzającą. Oczywiście dotychczasowi klienci sieci będą mogli nadal korzystać z siłowni i klubów fitness McFIT– mówi Vito Scavo, Dyrektor Operacyjny, RSG Group GmbH.

Medicover kontynuuje swoje intensywne inwestycje w segment fitness w Polsce, zwiększając wielkość swojej sieci siłowni do 106. Wiodący operator prywatnej opieki zdrowotnej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej cieszy się na współpracę z polskim zespołem McFIT.

- Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że polski oddział tej wyjątkowej sieci dołączył do rodziny Medicover i Medicover Sport. To dla nas ważna transakcja, na którą czekaliśmy, która dodatkowo napędza nasz dynamiczny rozwój w tym segmencie. Podziwialiśmy tę sieć, ponieważ jest uważana za jedną z najlepszych na świecie. Kluby McFIT, ze swoją społecznością, designem i oddanym personelem tworzą przyszłość fitnessu jako istotnego sportu na świecie. Nasi klienci będą mieli wkrótce możliwość korzystania z tych doświadczeń, a wszystko to w ramach pakietu Medicover Sport – komentuje Artur Białkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Usług Biznesowych, Medicover.

W klubach McFIT każdy bywalec siłowni znajdzie coś dla siebie – niezależnie od tego, czy interesuje go trening obwodowy, funkcjonalny, czy lubi zajęcia grupowe.

Artur Białkowski dodaje:

- Obecnie, aby zmotywować się do regularnych ćwiczeń, potrzebujemy czegoś więcej niż tylko treningu na najwyższym poziomie. Potrzebujemy uważności trenerów, ich doświadczenia z najnowszymi, skutecznymi i sprawdzonymi formami treningu oraz doskonałej atmosfery. A wszystko to w eleganckim i nowocześnie zaprojektowanym wnętrzu. Jakość McFIT można porównać z najlepszymi klubami fitness na świecie. Wierzę, że nasi klienci docenią tę najnowszą generację treningów.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl