Medicover przejmuje sieć CityFit – kolejny krok w stronę rozwoju usług sportowo-zdrowotnych

Medicover nie zwalnia tempa i rozszerza swoje portfolio klubów fitness o kolejną rozpoznawalną markę. Do grona brandów należących do grupy dołącza właśnie CityFit – ogólnopolska sieć 26 klubów działających w modelu 24/7, obecna na rynku od ponad dekady.
Ilona WIlk
2025-04-09 12:34
Udostępnij
Medicover przejmuje sieć CityFit – kolejny krok w stronę rozwoju usług sportowo-zdrowotnych

To kolejna inwestycja Medicover w sektor sport & fitness – wcześniej do portfolio firmy trafiły m.in. Well Fitness (dawniej Fitness World), STELLAR premium fitness club (dawniej Holmes Place), Just GYM oraz McFIT.

CityFit to nowoczesne, zautomatyzowane kluby o powierzchni od 1400 do 3200 m², z podziałem na strefy treningowe i wyposażeniem klasy premium. Marka może pochwalić się społecznością liczącą niemal 130 tys. aktywnych użytkowników.

W naszym unikalnym podejściu łączymy wieloletnie know-how firmy medycznej z bogatą ofertą z zakresu sportu i rekreacji. Dzięki temu realnie wpływamy na postrzeganie aktywności fizycznej oraz zdrowotne zachowania Polaków – komentuje dr Artur Białkowski, Dyrektor Pionu Usług Biznesowych i Wiceprezes Zarządu Medicover sp. z o.o.

Jak podkreślają przedstawiciele CityFit, wybór Medicover jako inwestora nie był przypadkowy.

Dostrzegamy liczne synergie zarówno w zakresie działalności operacyjnej, jak i technologicznej. Nasz model low-cost premium, rozwiązania IT oraz lojalna społeczność użytkowników doskonale uzupełnią potencjał Medicover – mówi Richard Keen, założyciel i właściciel CityFit.

Integracja obu marek to kolejny element strategii Medicover w zakresie profilaktyki zdrowotnej, promocji aktywnego stylu życia oraz budowania długoterminowego wpływu na jakość życia społeczeństwa.