NAJbliżej do formy. Krzysztof Ibisz zaprasza

„Stary, byłam w klubie Zdrofit. Mówię ci, tam wszystko jest NAJ” – relacjonuje w radiowym spocie wizytę w klubie rozemocjonowana dziewczyna. „Weź, zaraz tam stary. Bądź niezmiennie młody duchem i trzymaj formę tak jak ja. Przećwicz możliwości klubów samych NAJ” – odpowiada Krzysztof Ibisz. Do końca listopada trwa kampania reklamowa „NAJbliżej do formy” klubów fitness należących do Benefit Systems
2023-10-30 00:00
Udostępnij
NAJbliżej do formy. Krzysztof Ibisz zaprasza

„NAJbliżej do formy” to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej klubów fitness: Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric, Fitness Academy, My Fitness Place i Step One.

- Nasz cel numer jeden to zachęcić Polaków do aktywności fizycznej, co przekłada się na lepsze samopoczucie fizyczne i psychiczne – wyjaśnia Tomasz Groń, dyrektor zarządzający Benefit Systems Oddział Fitness.

- Jednocześnie chcemy zaprezentować nasze kluby. Są to miejsca doskonale wyposażone, z rozbudowaną ofertą treningową i wsparciem profesjonalnych trenerów. I co najważniejsze: każdy – bez względu na wiek, sylwetkę, czy dotychczasowe osiągnięcia – znajdzie w ich ofercie aktywność odpowiednią dla siebie – dodaje.

Różni bohaterowie, różne potrzeby, szeroka oferta

W ramach kampanii powstały kreacje foto i wideo, autorstwa Małgorzaty Popinigis oraz audio. Bohaterami spotów wideo i zdjęć są osoby trenujące w klubach fitness – mężczyźni, kobiety, osoby młode, w średnim wieku i dojrzałe. Celem autorów było uchwycenie codziennych, autentycznych klubowych aktywności oraz dokumentacja satysfakcji płynącej z regularnego treningu.

Kreacjom towarzyszą hasła: „Zrób krok do NAJlepszej formy. W sieci fitness nr 1. Zawsze blisko Ciebie”, „NAJlepiej ćwiczyć ze wsparciem. Wysoko ocenianych trenerów”, „NAJlepiej ćwiczyć tak, jak lubisz. Wybieraj spośród 100 formatów treningowych” oraz „NAJlepiej złapać promkę. Karnet fitness tylko 5 zł za pierwszy miesiąc”. Tym samym podkreślono szeroką dostępność klubów Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric, Fitness Academy, My Fitness Place i Step One, wysokie kwalifikacje trenerów, rozbudowaną ofertę treningową oraz atrakcyjne ceny.
Duży nacisk w kampanii położono na szeroką ofertę treningową klubów. 

- Chcemy podkreślić, że kluby fitness nie są zamkniętymi enklawami, w których dobrze się czują tylko osoby długo i intensywnie trenujące – wyjaśnia Magdalena Rodak-Dębowska, kierownik ds. komunikacji i promocji marek Benefit Systems Oddział Fitness.

- Lista zajęć w klubach jest tak bogata, że każdy znajdzie coś dla siebie. Z myślą o osobach, które dotychczas nie ćwiczyły w klubach fitness przygotowaliśmy m.in. happy hours, czyli czas kiedy można bezpłatnie wejść do klubu i sprawdzić ofertę. Warto także pamiętać, że każda nowa osoba może liczyć na profesjonalne wsparcie trenera. Osoby początkujące mogą również skorzystać ze specjalnych zajęć fitness, na których można nauczyć się prawidłowego i bezpiecznego wykonywania ćwiczeń – dodaje.

Bohaterem spotu radiowego jest Krzysztof Ibisz. Zachęca do regularnej aktywności fizycznej, co przekłada się nie tylko na lepszą kondycję fizyczną, ale także na dobre samopoczucie psychiczne.

Postacie wychodzą z ekranów

Głównymi kanałami komunikacyjnymi kampanii są internet i radio. Kampania banerowa realizowana jest przy użyciu Google Ads i Microsoft Ads w popularnych serwisach interia.pl, onet.pl i wp.pl, na YouTube oraz w social mediach – na Facebooku, Instagramie i TikToku.

Spoty radiowe z udziałem Krzysztofa Ibisza emitowane są w rozgłośniach radiowych: AntyRadio, Kampus, RMF i ZET.

Dodatkowo, w Warszawie zdecydowano się na digitalowy nośnik outdoorowy 3D. Ne ekranie zlokalizowanym na hotelu Marriott, przy skrzyżowaniu al. Jana Pawła II z Al. Jerozolimskimi, wyświetlane są reklamy Zdrofitu. Do wspólnego treningu zachęcają przechodniów oraz osoby podróżujące samochodami i komunikacją zbiorową ćwiczące osoby, w tym seniorzy.

- Zależy nam, żeby zachęcić jak najwięcej ludzi do zdrowego stylu życia, do aktywności fizycznej. Dlatego szukamy nowych form przekazu reklamowego. Chcemy zwrócić uwagę i wzbudzić zainteresowanie, minimalizować bariery i angażować naszych potencjalnych klientów, odbiorców reklam – o powodach wyboru nośnika outdoorowego 3D opowiada Magdalena Rodak-Dębowska.

Przygotowanie tej reklamy było dużym wyzwaniem. Głównym założeniem jest wykorzystanie płaskich ekranów LED, gdzie trzeba zasymulować sytuacje 3D. Konieczne było zbudowanie ramy i stelaża, który imitował dwa ekrany, które zostały zagospodarowane w postprodukcji. W ostatnim etapie dodano elementy graficzne i trójwymiarowe, które sprawiły, że postacie i rekwizyty symulują rzeczywistość 3D – „wychodzą” z ekranów.

Przećwicz studencką promkę

Głównej kampanii „NAJbliżej do formy” towarzyszą medialne i promocyjne działania wspierające zaplanowane do końca tego roku. W telewizji śniadaniowej pojawią się trenerzy i eksperci Zdrofit w towarzystwie trenujących znanych osób, które podzielą się swoimi początkami w klubach fitness. Opowiedzą jak zdrowo ćwiczyć oraz jak aktywność fizyczna wpływa na kondycję fizyczną i psychiczną.

W klubach Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric, Fitness Academy, My Fitness Place i Step One obowiązują happy hours. W wybranych godzinach można bezpłatnie, jednorazowo skorzystać z wizyty i ćwiczeń w klubie, co może pomóc przełamać bariery związane z rozpoczęciem aktywności fizycznej.

W październiku i listopadzie prowadzona jest akcja „Przećwicz studencką promkę” skierowana do studentów z Krakowa, Łodzi, Trójmiasta, Warszawy i Wrocławia. O zniżkach na karnety studenci dowiadują się z kampanii internetowej.