fit.pl mobile logo

Piosenka Pauliny Przybysz w kampanii klubów fitness zachęci Polaków do aktywności

Ogólnopolska kampania edukacyjna Przygotuj się! siedmiu sieci fitness wchodzi w kolejny, muzyczny etap. Już 5 listopada, w ramach projektu ruszy akcja specjalna połączona z premierą utworu Pauliny Przybysz. Piosenka ma jeden cel: ruszyć Polaków z kanapy i zachęcić ich do regularnej aktywności fizycznej. Każdy, kto zechce podjąć sportowe wyzwanie, może stać się bohaterem klipu do utworu „Przygotuj się!”. Organizatorami muzycznej akcji są sieci fitness należące do Benefit Systems, w tym sieć Zdrofit, oraz serwis Medonet i Onet

Kampania Przygotuj się! to długofalowy projekt edukacyjny, który ma zwiększyć wiedzę Polaków w zakresie pozytywnego wpływu ruchu i sportu na jakość życia, zdrowie oraz samopoczucie.

W duchu tej inicjatywy powstała muzyczna akcja specjalna z utworem Pauliny Przybysz, który promuje sport w radosnej, tanecznej odsłonie. - Paulina Przybysz śpiewa w naszej piosence o tym, by poczuć się „lekko” – i nie chodzi wyłącznie o kilogramy. Tym utworem zapraszamy Polaków do odkrywania różnych form ruchu, dopasowanych do ich preferencji. Chcemy pokazać, że sport nie musi być próbą sił czy przykrym obowiązkiem, ale może stać się sposobem na przyjemne spędzenie czasu i lepsze zdrowie. Wierzymy, że regularna aktywność fizyczna wniesie do życia Polaków więcej radości, akceptacji i zadowolenia z siebie, a także pomoże skuteczniej radzić sobie ze stresem – mówi Daniel Biegaj, dyrektor marketingu i e-commerce Benefit Systems Odział Fitness, odpowiedzialny za komunikację marketingową m.in. sieci fitness Zdrofit czy Yes2Move.com.

Kto może wziąć udział w akcji?

Wprowadzonej od początku listopada muzycznej akcji może wziąć udział każdy, kto chce być inspiracją dla innych w rozpoczęciu aktywnego stylu życia.

 

Co należy zrobić?

Wystarczy za pośrednictwem strony www.przygotujsie.medonet.pl wysłuchać utworu i wysłać wideo ze swoim tańcem nagranym na postawie zaproponowanej przez organizatorów, jednej z trzech wersji choreografii albo inną, dowolną formą aktywności fizycznej. Wybrane przez organizatorów filmy staną się częścią większego klipu, który będzie promował zdrowy styl życia i aktywność fizyczną wśród Polaków, pokazując jednocześnie, że ruch to radość, dobra forma i zdrowie.

Polacy potrzebują ruchu

Wyniki Narodowego Testu Zdrwia Polaków 2021 prowadzonego przez Medonet, wskazują, że w czasie pandemii Indeks Zdrowia Polaków spadł o 7 punktów procentowych. Pogorszyła się zarówno kondycja fizyczna, jak i psychiczna badanych.

-Aktywność fizyczna redukuje stres, poprawia krążenie krwi, obniża ciśnienie, sprzyja dotlenieniu organizmu, wzmacnia kości i stawy, reguluje przemianę materii – podkreśla dr Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl. - Niestety, mimo że ruch jest jednym z najskuteczniejszych środków do długiego życia w zdrowiu, jak wskazał Narodowy Test Polaków 2021, aż 47 proc. dorosłych Polaków nie uprawia żadnego sportu! Mam nadzieję, że akcja #PrzygotujSię na swój ruch to zmieni i więcej osób sięgnie po tę jedną z najskuteczniejszych, najprzyjemniejszych i dostępnych wszystkim "terapii", czyli regularną aktywność fizyczną – dodaje dr Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna Medonet.pl

Znaczący wpływ ruchu na kondycję psychofizyczną potwierdzają m.in. użytkownicy klubów fitness Zdrofit, wśród których ponad 90 proc. wskazuje, że regularne ćwiczenia wspierają odporność organizmu, niwelują skutki siedzącego trybu pracy, a także minimalizują stres i przeciążenia psychiczne[1].

Sieci fitness Benefit Systems i serwis Medonet wspólnie w ramach akcji #PrzygotujSię

–Marki, które tworzą akcję łączy prozdrowotny kierunek. Wierzymy, że synergia potencjałów i wiedzy eksperckiej z różnych obszarów, stanie się ważnym elementem w budowaniu świadomości i zdrowego stylu życia Polaków w tym bardzo wymagającym czasie – podsumowuje Daniel Biegaj.

Akcja społeczna prowadzona jest w mediach tradycyjnych (prasa), jak i w internecie, w tym w social mediach marek Zdrofit, jak i Ringier Axel Springer Polska (Newsweek, Auto Świat, Przegląd Sportowy, Forbes Women, Fakt - Dobre Chwile), a także na Tik Tok. Dodatkowo, kampania Przygotuj się! widoczna jest w sieciach klubów należących do Benefit Systems, w tym sieci Zdrofit, na portalu www.Yes2Move.com, oferującym treningi sportowe online.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl