fit.pl mobile logo

Ruszyła nowa sieć klubów fitness

30 sierpnia 2022 r. polska sieć całodobowych klubów fitness otworzyła pierwszy klub w formacie CityFit Blue. Showroom nowego modelu biznesowego dostępnego również w formie franczyzy mieści się w Galerii Zielona w Puławach przy ulicy Lubelskiej 2. To pierwszy tego typu obiekt w mieście.

Jakość z wielkich siłowni dużych miast przeniesiona na grunt mniejszych miejscowości. Czy to może zadziałać?
Frekwencja na otwarciu udowadnia, że tego właśnie oczekują puławianie.

- Spodziewaliśmy się sporej frekwencji podczas wydarzenia, jak przy każdym z naszych wcześniejszych otwarć -
dobra przedsprzedaż jest świetnym prognostykiem na dzień otwarcia - jednak kolejka, która o 17:00 ustawiła się
przed wejściem przeszła nasze oczekiwania. To oraz reakcje klubowiczów po pierwszym treningu utwierdzają nas
w przekonaniu, że nowe rozwiązania, który tworzyliśmy w oparciu o badania potrzeb klientów oraz nasze
doświadczenie w prowadzeniu klubów były całkowicie trafione - mówi Łukasz Gądek, członek zarządu CityFit.

CityFit Blue to zupełnie nowy koncept biznesowy, całkowicie odmieniony design wnętrz i nowatorskie
rozwiązania dostosowane do specyfiki i preferencji użytkowników w mniejszych i średnich miastach. Na
powierzchni 1150 mkw. znajduje się 6 stref treningowych: funkcjonalna, wolnych ciężarów, maszyn oporowych,
cardio, studio zajęć grupowych, strefa relaksu – wyposażonych w sprzęt renomowanego producenta Matrix.

Podobnie jak w klubach CityFit, klubowicze CityFit Blue w cenie karnetu otrzymują dostęp do wszystkich stref i
zajęć grupowych oraz udogodnień takich jak: źródełka z wodą filtrowaną, plany treningowe i diety dostępne w
aplikacji CityFit, urządzenia do analizy składu ciała czy WiFi. Na recepcji, można zakupić wodę, napoje, gadżety
treningowe, a także kupić kawę lub posiłek. W CityFit Blue pojawi się również nowość – dystrybutory z napojami
izotonicznymi. Klienci mogą również mogli korzystać z funkcjonalności aplikacji CityFit (m.in. rezerwacja zajęć
grupowych i treningów personalnych czy zarządzanie członkostwem) oraz brać udział w programach
lojalnościowych z atrakcyjnymi nagrodami.

– Koncept, który powstał w Puławach jest nowym formatem klubów – o mniejszej powierzchni,
zoptymalizowanym pod inne demograficznie miejscowości. Jest to również przykład oferty dla osób
zainteresowanych współpracą franczyzową z naszą siecią i otworzeniem klubu pod szyldem CityFit Blue.
Przyszłym partnerom oferujemy rozpoznawalną markę, niezwykle skuteczne narzędzia do sprzedaży online, i co
najważniejsze dochodowy i w pełni skalowalny model biznesowy oparty na naszym wieloletnim doświadczeniu
oraz stałe wsparcie umożliwiające szybszy rozwój. – dodaje Łukasz Gądek.

W odróżnieniu od klasycznego konceptu CityFit, klub CityFit Blue nie jest czynny całą dobę. Dostęp odbywa się
poprzez recepcję w wyznaczonych godzinach. Od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00-23:00, natomiast w
weekendy między 8:00 a 20:00. Klub działa codziennie, również w święta. Parkować można na bezpłatnym
parkingu galerii. Z oferty mogą korzystać również użytkownicy programów sportowych MultiSport, Medicover
Sport, PZU Sport i Fit Profit.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl