McFIT słynie z promowania nowych trendów w branży. Za pośrednictwem nowych zajęć na żywo spółka ma zamiar poszerzyć portfolio produktów i jednocześnie wzmocnić swój wyjątkowy stosunek jakości do ceny.
„Stawiamy na wychodzenie naprzeciw potrzebom, poznawanie pragnień i celów klientów oraz wspieranie ich jak najlepiej w ich realizacji”, wyjaśnia rzecznik prasowy McFIT, Pierre Geisensetter. Poszerzenie oferty o zajęcia na żywo da przede wszystkim kobietom jeszcze większe możliwości ćwiczeń. Jak wiadomo, kobiety zwracają znacznie większą uwagę na komfortowe warunki treningu. Różnorodna oferta zajęć jest więc jednym z kluczowych czynników decydujących o wyborze klubu fitness. Niemiecka spółka podaje, że jej celem jest zwiększenie liczby żeńskiej części klientów o 20 procent i dalsza poprawa, już i tak wysokiego, wskaźnika utrzymania dotychczasowych klientów.
Od 25.12.2017 McFIT będzie siecią fitness z najbogatszą ofertą zajęć – wirtualnych i na żywo. Oferta firmy będzie obejmować tygodniowo, w zależności od wielkości studia, od 15 do 25 różnych zajęć na żywo. W celu wprowadzenia zajęć fitness na żywo McFIT nie tylko zainwestuje milionową kwotę w infrastrukturę, lecz rozpocznie również w ciągu najbliższych kilku tygodni największą kampanię rekrutacyjną w branży fitness: „Jesteśmy oczywiście świadomi, że trudno jest znaleźć dobrych instruktorów fitness, i właśnie dlatego oferujemy w zamian atrakcyjne wynagrodzenie”.
Pierre Geisensetter zna też inne argumenty, dlaczego McFIT to dobre miejsce dla instruktorów fitness: „Od 20 lat odnosimy sukcesy, rozwijamy się, podejmując nowe wyzwania, i mamy świetną kulturą przedsiębiorstwa. Podsumowując, jesteśmy idealnym partnerem dla wszystkich instruktorów fitness, którzy kochają swoją pracę i wiążą z nią swoje życie”. Nowa era w McFIT zaczyna się 25 grudnia 2017 – od tego momentu „McFIT trenuje live!“.
Więcej informacji na temat kampanii rekrutacyjnej i możliwości aplikacji można znaleźć na www.mcfit.com/live