„Taniec z Gwiazdami” - pierwsze emocje już za nami

W niedzielę poznaliśmy pary na parkiecie, padły także pierwsze pochwały i pierwsze uwagi jurorów. Kto spodobał się najbardziej? Kogo nie zobaczymy w kolejnych odcinkach?  
fit.pl
2010-09-06 00:00
Udostępnij
„Taniec z Gwiazdami” - pierwsze emocje już za nami
macciej jachowskiW pierwszym odcinku główną rolę odegrali panowie. Na scenie rozpoczęcie XII edycji zainaugurował występ słowackiego artysty Jozefa Holly, który wraz z zespołem Volt wprowadził publiczność i uczestników w taneczną atmosferę.

Męską część programu rozpoczął Andrzej Gołota w parze z Magdaleną Soszyńską-Michnio.

Para zatańczyła walca angielskiego, który wyraźnie spodobał się Iwonie Pavlović, jurorka nie szczędziła pięściarzowi pochwał. Para otrzymała za swój taniec 30 punktów.

Kolejne pary: Andrzej Deskur i Kasi Krupa oraz Paweł Staliński i Iza Janachowska otrzymali 37 i 36 punktów. Zachwyt i uznanie tym razem wyrazili Zbigniew Wodecki i Piotr Galiński.

Andrzej Młynarczyk i Blanka Winiarska także zachwycili swoim tańcem. Cha-cha w ich wykonaniu została oceniona na 33 punkty.

Marcina Kwaśny i Nina Tyrka pokazali się z jak najlepszej strony, czym zdobyli sobie uznanie Ivony Pavlovići. Pomimo kilku błędów tancerze otrzymali 28 punktów.

Chojni także w tej edycji programu jurorzy dobrze ocenili, zamykającego peleton gwiazd, Roberta Korzeniowskiego z Anną Głogowską. Czyżby pierwszy start okazał się sukcesem? Piotr Galiński nie miał co do tego wątpliwości, para uzyskała 33 punkty.

W kolejnych odcinkach nie zobaczymy już Maćka Jachowskiego i Janji Lesar. Choć uzyskali za swoją cha-chę 32 punkty, telewidzowie zdecydowali, że to oni opuszczą program jako pierwsi.

Za tydzień o udział w kolejnych odcinakach powalczą panie!

www.fit.pl
 
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.