Chcesz wyróżniać się spośród tłumu zwykłych ludzi? Możesz wytatuować całe ciało lub ubierać się w specyficzny sposób. Jeśli nie chcesz drastycznie zmieniać swojego image’u mamy dla ciebie inne, rozwiązanie – biżuterię dla ludzi aktywnych, ceniących sobie ruch i dynamikę.
I.D. to linia biżuterii dla ludzi aktywnych, stworzona przez BICO Australia. Znajdziemy w niej rozpoznawalne i uniwersalne symbole, służące do wyrażenia osobowości, buntu, czyli stanu umysłu. Posrebrzane, brązowe i błyszcząco - czarne symbole odlane w stopie metali (bez zawartości uczulającego niklu i brudzącego ołowiu), połączone są z surową skórą, łańcuszkami lub PCV.
– Biżuteria najczęściej kojarzy nam się ze złotem lub srebrem. Natomiast Australijczycy podeszli do tego kompletnie na luzie – wyjaśnia Przemek Marcinkowski, Brand Manager BICO Australia na Polskę. – Cechą charakterystyczną tej serii są zestawy, czyli połączenie kilku elementów, które mogą stanowić identyfikację noszącego. I tak ktoś, kto lubi muzykę nosi na szyi kasetę lub płytę winylową, a osoba uwielbiająca pieniądze będzie nosić dwie monety i klucz do skarbca – mówi Marcinkowski
Linia BICO I.D przeznaczona jest głównie dla generacji, która urodziła się w latach 80. i 90. To grupa silnie reagująca na trendy.
Samoloty, krwawiące serca, gitary i dziewczyny z rozkładówek – symbole mówią same za siebie. Wśród nich są nawet odrobinę kontrowersyjne, np. mały kastet lub sierp i młot, czy modne ostatnio trupie czaszki. A wszystko po to, by każdy znalazł coś dla siebie, coś, co pomoże mu bez słów wyrazić własną osobowość. Wskazać tą cechę, która wyróżnia go z tłumu
– Naucz się nosić swój krzyk na szyi – Slogan reklamowy BICO trafia w samo sedno, bo każdy z nas jest wyjątkowy, trzeba tylko nauczyć się to okazywać.