Międzynarodowa Konwencja FitStyle Winter 2016 za nami

My się zimy nie boimy – mogliby zakrzyknąć uczestnicy Międzynarodowej Konwencji FtiStyle Winter 2016, która w miniony weekend (27-28 lutego 2016) odbyła się w Radomiu. Ponad 350 osób wzięło udział w energetycznych lekcjach, prowadzonych przez najlepszych prezenterów z Polski i zagranicy 
fit.pl
2016-02-20 00:00
Udostępnij


- Cieszymy się, że pomimo niesprzyjającej pogody tak wiele osób do nas dotarło. To nasz wielki sukces – powiedziała Aleksandra Załęska, organizatorka konwencji – To dla nas bardzo ważne, że do Radomia po raz kolejny zawitało tak dużo osób, a wśród nich pojawili się Ci, którzy od samego początku przyjeżdżają na konwencje FitStyle.

W programie znaleźć można było różnorodne lekcje – choreograficzne, jak i funkcjonalne. Zajęcia zagranicznych gości cieszyły się bardzo dużą popularnością, o czym świadczą liczne bisy finałów. Polscy prezenterzy również przyciągali na swoje zajęcia ćwiczących, którzy z uwagą śledzili każdy ich ruch. Gorący temperament prowadzących i doskonała metodyka prowadzenia zajęć choreograficznych sprawiły, że uczestnicy z łatwością opanowywali kolejne układy. Prezenterzy porywali uczestników do wspólnej zabawy w rytmie najnowszych przebojów muzycznych, przenosząc uczestników w świat doskonałej zabawy.



Per Markussen, Abby Aouragh, Salvatore Panebianco , Nicola Rossi, Lorenzo Sommo, Kasia Wysocka, Ania Horobiowska, Magda Sowińska czy Ewelina Usarek zaprezentowali choreografie, w których pojawiło się maksimum energii i wspaniałej atmosfery. Każda z lekcji była dynamiczna i prezentowała zróżnicowany przekrój ćwiczeń.

- Atmosfera konwencji jest super! Cieszę się, że przyjąłem zaproszenie i przyjechałem do Polski. Jestem tu po raz kolejny i na pewno nie ostatni – powiedział nam zaraz po zakończeniu występu Per Markussen.

Na koniec pierwszego dnia konwencji odbył się Maraton Zumba Fitness. W tegorocznym maratonie wzięło udział ponad 250 osób z Radomia i okolic, ale również z dalszych zakątków Polski. Podczas maratonu wystąpiła czołówka polskich instruktorów zumby, którzy prowadzili do wspólnego, energetycznego tańca zarówno tych początkujących, jak i tych od lat uprawiających zumbę. Uczestnicy świetnie się bawili i ani na moment nie opuszczał ich dobry humor. Dobór kroków, kombinacje ruchów i energetyczna muzyka zagwarantowały świetną zabawę i dawkę energii, która utrzymywała się również po zakończeniu zajęć. Celem maratonu było propagowanie zdrowego stylu życia oraz aktywnych form wypoczynku, a przede wszystkim dobra zabawa.



Drugiego dnia również nie zabrakło niesamowitych, energetycznych lekcji. Od prezenterów i uczestników biła niesamowicie pozytywna energia. Widać było, że każdy ruch uczestników wyrażał radość. Wystarczyło, że z głośników popłynęły ulubione rytmy, a wszyscy fitnessowo zakręceni zaczęli emanować pozytywną energią. Profesjonalizm i niekonwencjonalne połączenia choreograficzne gwarantowały uczestnikom niepowtarzalne emocje, które każdy na pewno zapamięta na długo!Niesamowite choreografie w połączeniu z nowymi rozwiązaniami metodycznymi pozwoliły wszystkim uczestnikom na świetną zabawę i długo bijące w sercach emocje!



Aż szkoda było kończyć tak energetyczny weekend. Jednak wszystko co dobre szybko się kończy. Uczestnicy chwalili poziom instruktorów. Podkreślali, że potrafili oni stworzyć atmosferę dobrej zabawy. Na pytanie czy instruktorom podobała się konwencja, Salvatore Panebianco odpowiedział: To super impreza. Bardzo dużo ludzi, wysoki poziom. Fitness w Polsce coraz lepiej się rozwija. Oby tak dalej.

Wyjątkowa atmosfera stworzona przez prezenterów, organizatorów i uczestników, sprawiła, że nie zapomnimy długo tej konwencji. Kto nie był, niech żałuje!

Impreza odbyła się pod Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Radosława Witkowskiego.

www.fit.pl
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.