fit.pl mobile logo

W Polsce powstaje pierwsza w Europie sieć fitness multiplexów!

Tony Cowen, wizjoner rynku obiektów sportowo-rekreacyjnych, odpowiedzialny m.in. za międzynarodowy sukces takich gigantów, jak Pure JATOMI i Fitness First, uruchamia nową inwestycję w Polsce. W październiku w Gdańsku zostanie oddany do użytku pierwszy w Europie fitness multiplex, w którym na powierzchni 1700 metrów kwadratowych znajdzie się osiem tematycznych stref treningowych, luksusowa kawiarnia i żłobek 



Koszt gdańskiej inwestycji wyniósł prawie 10 milionów złotych. Strategia rozwoju marki Tonezone zakłada powstanie w przeciągu pięciu lat 70 kolejnych obiektów zlokalizowanych w największych miastach Europy.

Gdański fitness multiplex jest pierwszym w Europie i jednym z pierwszych na świecie obiektów tego typu. Bazując na swoim doświadczeniu i umiejętności przekładania ludzkich potrzeb na język biznesu, Tony Cowen, pomysłodawca i założyciel Tonezone, chce stworzyć markę o zasięgu międzynarodowym, która wyznaczy nowe standardy w zakresie dbania o zdrowie i kondycję fizyczną. Zaczyna od Polski!

- Rynek obiektów sportowo-rekreacyjnych w Polsce ewoluuje i wciąż wykazuje ogromny potencjał do rozwoju. Wiem to, bo sam go budowałem, tworząc sieć Pure JATOMI. Polacy są narodem coraz bardziej aktywnym i – co istotne – również wymagającym. W czasie ostatnich dwudziestu kilku lat przenieśli się z małych osiedlowych siłowni do dużych, naprawdę dobrze wyposażonych obiektów… i wciąż chcą więcej. Oczekują nowych rozwiązań, nowych koncepcji, nowych usług. My im oferujemy zupełnie nową ideę treningów – mówi Tony Cowen.

Nowatorska koncepcja

Pierwszy fitness multiplex Tonezone mieści się w nowoczesnym centrum handlowym Galeria Metropolia przy stacji kolejowej Gdańsk Wrzeszcz. O lokalizacji zadecydowała przede wszystkim doskonała dostępność komunikacyjna, która ma ułatwić ćwiczącym codzienne docieranie na treningi. Na powierzchni ponad 1700 metrów zgromadzono najnowocześniejszy na świecie sprzęt do ćwiczeń o wartości ponad 4 milionów złotych.

- Zasada jest podobna, jak w tradycyjnym kinowym multipleksie, tylko o że w Tonezone, zamiast wybierać salę z filmem, wybieramy salę, w której będziemy ćwiczyć. W każdej z nich czekają unikalne programy treningowe prowadzone przez najlepszych trenerów personalnych, którzy w ramach ceny karnetu dbają o rozwój swoich podopiecznych. Ćwiczenia odbywają się w grupach. Mamy strefy m.in. jogi, min and body, boot campu, spinningu, crossfitu, a także prawdziwą bieżnię. To nowatorski koncept zajęć łączących jakość treningu personalnego z siłą motywacji grupy – dodaje Tony Cowen.

W przestrzeni multiplexu znajdują się ponadto strefa relaksu z ogromną sauną, luksusowe szatnie oraz duża kawiarnia z bezpłatną kawą wliczoną w cenę członkostwa. Panoramiczne okna sięgające od podłogi do sufitu zapewniają podczas ćwiczeń i odpoczynku wyjątkowy widok na stację kolejową Gdańsk Wrzeszcz i jej okolice. Mamom, które chcą osiągnąć szczytową formę i wrócić do sylwetki sprzed porodu, Tonezone oferuje żłobek, w którym na czas treningu ich pociechy mają zapewnioną profesjonalną i troskliwą opiekę.

Międzynarodowa sieć

Jak twierdzi sam Tony, koncepcja Tonozeone jest efektem nie tylko jego własnych doświadczeń i obserwacji, ale przede wszystkim uważnego wsłuchiwania się w potrzeby różnych ludzi odwiedzających kluby fitness.

- Od kiedy 17 lat temu rozpocząłem pracę w branży, rozwijając sieć „Fitness First”, liczącą 560 obiektów w 28 krajach, poznałem mnóstwo entuzjastów aktywnego stylu życia. To właśnie rozmowy z nimi stały się inspiracją do wypracowania zupełnie nowej filozofii treningów, której odzwierciedleniem jest Tonezone. Ani w Polsce, ani w Europie nie ma jeszcze tego typu obiektów. W Ameryce Północnej i Azji powstają pierwsze projekty oparte na zbliżonej do Tonezone formule i cieszą się coraz większą popularnością. Tym, co naprawdę nas wyróżnia i stanowi wartość dodaną jest wszechstronność wyboru i profesjonalna pomoc instruktorska wliczona w cenę członkostwa. – dodaje Tony Cowen.

Gdański fitness multiplex jest pierwszym z 70 obiektów, które w przeciągu 5 lat mają powstać w Polsce i największych miastach Europy.

www.fit.pl



PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl