Z pierwszą wizytą u kosmetyczki

Od jakiego momentu należy rozpocząć pielęgnację pod okiem specjalisty? Na co zwrócić uwagę przy wyborze  gabinetu kosmetycznego? W jaki sposób przygotować się do zabiegu w salonie? Z pierwszą wizytą u kosmetyczki zazwyczaj wiąże się wiele pytań i wątpliwości
fit.pl
2013-05-13 00:00
Udostępnij
Z pierwszą wizytą u kosmetyczki
kosmetyczkaNiektóre kobiety już jako nastolatki regularnie odwiedzają salony kosmetyczne, inne na pierwszą wizytę umawiają się dopiero przed ślubem. Tak naprawdę nie ma ścisłej granicy wieku, od której powinno się rozpocząć profesjonalną pielęgnację. W znacznej mierze uzależniona jest ona raczej od potrzeb i stanu naszej skóry. Dlatego też, jeśli pomimo starań, nie potrafisz poradzić sobie z problemami skórnymi, które wpływają na Twoją samoocenę i samopoczucie, powinnaś pomyśleć o wizycie u kosmetyczki. Warto pamiętać, że nie tylko trądzik, przebarwienia i pękające naczynka mogą być wskazaniem do odwiedzenia gabinetu w młodym wieku. Również zdrowa skóra potrzebuje odpowiedniej troski i pielęgnacji.

Lepiej wcześniej, niż później
Częstym powodem pierwszej wizyty u kosmetyczki jest chęć uzyskania fachowej porady, w jaki sposób prawidłowo dbać o urodę. Wiele nastoletnich dziewczyn odwiedza salon kosmetyczny, ponieważ nie radzą sobie z problemami młodej cery i nie są pewne czy właściwie ją pielęgnują. Profesjonalna kosmetyczka, poza wskazaniem odpowiednich zabiegów i preparatów w gabinecie, doradzi również w jaki sposób troszczyć się o swoją skórę na co dzień. Do salonu kosmetycznego warto się udać także po to, aby zachować młody wygląd na dłużej. Nasza skóra przestaje produkować kolagen już w wieku 25 lat, a pierwsze zmarszczki pojawić się mogą jeszcze wcześniej. - Każda kobieta, która pragnie opóźnić proces starzenia się skóry, powinna zasięgnąć rady specjalisty – mówi dyplomowany kosmetolog Agata Bula  - Lepiej wcześniej pobudzać ją do produkcji kolagenu, odpowiednio nawilżać i ujędrniać, niż zwalczać obecne już zmarszczki. Zatroszczyć się o urodę możemy także wtedy, gdy po prostu pragniemy poczuć się zadbane i zrelaksowane. Chwila dla siebie podczas zabiegów pielęgnacyjnych to najlepszy sposób na poprawę humoru – dodaje ekspert.

Trafić na profesjonalistkę
Dlaczego tak ważny jest wybór odpowiedniego gabinetu już podczas pierwszej wizyty? Jeśli kosmetyczka raz zdobędzie nasze zaufanie, zazwyczaj korzystamy z jej usług przez długi czas. Obecnie nie ma żadnych przepisów regulujących możliwość otworzenia salonu urody, należy uważać więc na osoby niedoświadczone i niekompetentne. Przed podjęciem decyzji warto podpytać znajomych o polecenie sprawdzonej kosmetyczki. Pozytywna opinia kogoś, komu ufamy, zwiększa szansę na zadowolenie z usługi. Profesjonalnej obsługi z pewnością możemy oczekiwać od znanych, renomowanych salonów, którym zależy na najwyższej jakości świadczonych usług i zadowoleniu klientów. Podczas wyboru gabinetu, warto również zwrócić  uwagę, czy wybrany przez nas zakład zapewnia możliwość konsultacji z lekarzem. W przypadku wielu zabiegów medycyny estetycznej  jego obecność gwarantuje ich poprawny i bezpieczny przebieg.


Za drzwiami gabinetu
Każda pierwsza wizyta w profesjonalnym gabinecie kosmetycznym  powinna rozpocząć się od szczegółowego wywiadu. Kosmetyczka stworzy Twoją kartę klienta, w której zanotuje ewentualne problemy zdrowotne i przyjmowane leki, skłonność do alergii, wykonywane wcześniej zabiegi oraz Twoje oczekiwania. Na tym etapie sama dokładnie oceni stan skóry oraz dobierze odpowiednią metodę pielęgnacji. Kosmetyczka powinna doradzić, jakie działania przyniosą najlepsze rezultaty i odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Cię pytania. Profesjonalistka nie będzie bała się poinformować o wszystkich przeciwskazaniach i możliwych reakcjach po zabiegu, uprzedzi o tym, jak cera będzie się zachowywała przez najbliższych kilka dni, a także zaplanuje dalsze spotkania w gabinecie. Pamiętaj, że przed wizytą nie musisz zmywać makijażu. Każda kosmetyczka oczyści Twoją skórę zanim przystąpi do zabiegu, a dobre salony proponują swoim klientkom także wykonanie delikatnego makijażu po zakończonym seansie.

fot.DER-MED

www.uroda.fit.pl
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

 

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

 

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

 

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

 

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

 

 

Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.