Mijają trzy lata odkąd wraz z Fundacją „Ludzie dla ludzi” Grupa Allegro zaczęła zachęcać społeczeństwo do stworzenia grupy wspierającej wolę walki z nowotworem. „Policzmy się” to akcja zwykłych ludzi, którzy chcą przekazać pozytywne przesłanie. Kampania nie posiada sponsorów ani marketingowych celów. Za akcją stoją ludzie, którzy mają tylko jeden cel: podjąć wyzwanie policzenia się z rakiem i zachęcanie do tego jak największego grona ludzi. Właśnie na tym polega siła liczenia się. W I edycji „Policzmy się” w roku 2010 policzyło się ponad 10 000 osób, w II było to 20 tysięcy ludzi, którzy stworzyli prawdziwą i silną społeczność.
Każdy może pomóc
Na stronie serwisu http://policzmysie.pl/ działa wirtualny licznik. Do 21 maja w licznik może kliknąć każdy, kto w swoim życiu zetknął się z nowotworem – osobiście, w rodzinie, wśród znajomych, przyjaciół lub po prostu zgadza się z przesłaniem kampanii, że rak to choroba, z którą należy walczyć i można wygrać. Każdy głos się liczy. Siła akcji to liczebność, dlatego do udziału w niej zachęcać będą także spoty reklamowe, które będzie można zobaczyć w telewizji TVN.
Akcja potrwa tydzień, do 21 maja. W tym czasie w godz. 19-20 na stronie internetowej będzie można porozmawiać ze specjalistami na temat walki z nowotworami. Strona będzie funkcjonowała także później.
Podczas I edycji kampanii na stronie zalogowało się ponad 10 tys. osób, podczas drugiej dzięki wsparciu portali społecznościowych z rakiem "policzyło się" ponad 20 tys. osób.
www.zdrowie.fit.pl
„Policzmy się” z rakiem po raz trzeci
Wystartowała III edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Policzmy się”. Akcja ma na celu zbudowanie społeczności wspierającej osoby chorujące na raka, a także ich rodziny i bliskich. Poprzez silną, solidaryzującą się ze sobą wspólnotę pozytywnie zagrzewa do walki z nowotworem i dodaje odwagi