Kluczowym aspektem przy wyborze słodkiej przekąski jest zawartość etykiety produktu. Powinniśmy kierować się zasadą, która mówi, że „im krótszy skład ma produkt – tym jest lepszy”. Reguła ta wywodzi się z zyskującego obecnie popularność wśród świadomych konsumentów trendu „cleanlabel”, czyli wybierania wyrobów z krótką, przejrzystą i dobrą dla nas kompozycją składników. Decydując się na artykuły tego typu, dostarczamy sobie i najbliższym pożywienia pozbawionego zbędnych, szkodliwych dodatków.
Batony najczęściej pełne są rafinowanego cukru, który źle wpływa na odporność, powoduje ubytki wapnia, prowadzi do otyłości i próchnicy. Jego obecność w organizmie „sztucznie”, zaledwie na chwilę, podnosi poziom insuliny i już nawet kilkanaście minut po spożyciu pojawia się ochota na kolejną przekąskę tego typu. Prowadzi to do budowania złych nawyków żywieniowych i wprowadza w błędne koło, w którym zjadamy co raz więcej takich słodkości. Dodatkowo warto wspomnieć, że naukowcy udowodnili (badania Princeton University), iż cukier jest uzależniający. Innym szkodliwym składnikiem popularnych batoników są tłuszcze utwardzane, których spożycie prowadzi do podnoszenia poziomu złego cholesterolu (LDL) i w konsekwencji rozwoju chorób układu krążenia – np. nadciśnienia czy cukrzycy.
Trzecią grupą złych dodatków są stabilizatory, sztuczne aromaty i konserwanty. Ich zawartość w żywności prowadzi do zakwaszenia organizmu, szkodzi w procesach przyswajania mikroelementów i zwiększa poziom toksyn w ciele. Składniki te najczęściej nie są dziełem przyrody – to sztucznie wytworzone w laboratoriach substancje chemiczne, które nie mają nic wspólnego z naturą.
Dobrze jest przyjąć rolę świadomego konsumenta, czyli postawić na batoniki stworzone z myślą
o prostym, jakościowym i zdrowym składzie na bazie naturalnych składników, takich jak miód, płatki owsiane, wiórki kokosowe, ryż czy sezam. Idealnie jest, gdy produkty takie uzupełnione są o owoce (np. liofilizowane, które zachowują swoje wartości odżywcze) i naturalne słodziki i aromaty – m.in. propolis, cynamon czy ziarna kakaowca.
Batony Hi5! to produkty, które wpisują się nie tylko w zasadę „cleanlabel” ale i „superfood”, czyli nieprzetworzonej żywności pochodzenia naturalnego, działającej korzystnie na organizm człowieka. Są połączeniem dobroczynnego miodu, który towarzyszy człowiekowi od wieków, z najnowocześniejszym procesem utrwalania żywności – liofilizacją oraz innowacyjną metodą puffingu. Poprzez nią suszone są pozostałe owoce, które nie podlegały procesowi liofilizacji, a znajdują się w tej przekąsce. Dzięki zastosowaniu tych dwóch procesów owoce nie tracą zapachu, smaku i wartości odżywczych. Batony Hi5! są ręcznie robione w polskiej firmie z wykorzystaniem 100% polskiego, prawdziwego miodu. Warto wspomnieć, że producent Batonów Hi5! – firma DuoLife – część środków ze sprzedaży produktów przekazuje na budowanie domów dla pszczół, by przyczynić się do ich ochrony.
Siedem batonów zostało stworzonych z myślą o innej potrzebie w ciągu dnia lub całego tygodnia. BeeStrong jest wsparciem dla osób uprawiających aktywność fizyczną, BeeVital służy regeneracji, BeeBeauty wspiera w walce o zdrowy wygląd. BeeDetox pomaga w procesie oczyszczania się organizmu, BeeEnergy jest uzupełnieniem dla osób prowadzących aktywny tryb życia. BeeSlim z kolei pomaga w walce ze zbędnymi kilogramami a BeeSmile to dodatek dla lepszego samopoczucia. Wszystkie propozycje są pełne miodu, pełnowartościowych zbóż i ziaren, owoców i naturalnych słodzików.
Decydując się na przekąskę w ciągu dnia, z powodzeniem można znaleźć kompromis między „zdrowa” i „smaczna”. Warto sprawdzić dobrą alternatywę dla popularnych produktów niekorzystnie wpływających na nasz organizm, by móc jeść i dawać najbliższym batoniki bez żadnych wyrzutów sumienia - i nawet z korzyścią dla zdrowia!
FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.