Wyciskać siódme poty, a przy tym czuć się komfortowo, wyglądać pięknie, kobieco i modnie. Naprzeciw tym typowo „babskim” oczekiwaniom względem ubrań sportowych, wychodzi nowa kolekcja adidasa w czterech odsłonach, w zależności od potrzeb i indywidualnych gustów każdej pani. Wszystkie charakteryzuje wysoka jakość materiałów. Górę wzięły ciekawe kroje, wyjątkowe wzornictwo i modna kolorystyka od stonowanych barw po bardzo jaskrawe odcienie.
Adilibria – najbardziej funkcjonalna linia, postawiono w niej na pełną wygodę niezależnie od warunków, dzięki luźnemu krojowi i wysokiej jakości lekkich tkanin syntetycznych; dominuje stonowana kolorystyka; stroje przewidziane są do uprawiania jogi, aerobiku i gimnastyki.

Yatra – postawiono na lekko dopasowany krój, który nie krępuje ruchów, materiał: grubsza struktura, kolory: nasycone i bardziej zdecydowane pozwala na intensywniejsze ćwiczenia także na dworze. Ubrania sprawdzają się zarówno podczas treningu na sali, a także na jogging, rolki i rower.

[-------]
Clima 365 – dla kobiet nastawionych na intensywny ruch, stroje zapewniają odpowiednią wentylację i wilgotność (wykorzystano system ClimaColl®), jaskrawa kolorystyka tych ubrań dodaje energii i pobudza do jeszcze większej aktywności.


Gymstar – najbardziej uniwersalna linia, charakteryzująca się szczupłym krojem i wyrazistą kolorystyką, zapewniają wygoda przy każdym rodzaju aktywności fizycznej, linia proponowana jest dla najmłodszych kobiet, które ubierają się na sportowo także na co dzień.


W Polsce w promocję kobiecych ubrań marki adidas zaangażowała się popularna siatkarka Anna Barańska. Oprócz niej, twarzami kampanii są m. in. Ana Ivanović i Irida Salaza. Wszystkie te wybitne sportsmenki użyczyły swoich twarzy międzynarodowej kampanii Me, Myself, promującej filozofię ćwiczeń.