
- Na linię składa się cały wachlarz produktów - od topów, t-shirtów i bluz, po bardziej specjalistyczne części garderoby dla osób aktywnie spędzających czas. Dominuje viscoza i lyrcra. Linię wyróżnia bogate wzornictwo, np. połyskujące nadruki, dbałość o detale i staranne wykończenia. Kolorystyka jest zróżnicowana. W kolekcji postawiono na pastele, stonowane, przypominające sprane barwy, ale nie brakuje mocnych róży i pomarańczy czy chabru. Fani czerni, szarości i granatu również znajdą coś dla siebie”- powiedziała portalowi FIT.pl Izabela Kaszyńska-Jabłońska - product manager Grupy Reden, w czasie rozmowy na Targach Kielce Sport LATO 2010.
Jej zdaniem młodzi klienci powinni docenić to, że ubrania podkreślają osobowość i luźny styl, dają poczucie komfortu bo przecież od tego zależy nasze

W kolekcji znalazły się też torby i akcesoria do włosów, które stanowią uzupełnieniem sportowej linii Drywash.
Choć premiera kolekcji planowana jest na dopiero początek 2011 roku, linia odzieży Drywash już była obecna na targach w Kielcach. Stoisko z ofertą nowej marki cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających hale wystawowe. Osoby związanych z fitnessem, które oglądały kolekcję deklarowały zakup poszczególnych części garderoby, gdy tylko trafi do sklepów.
www.fit.pl