Na polskim rynku odzieżowym już niedługo pojawi się nowa marka sportowa. Kolekcja Drywash skierowana jest do osób młodych, energicznych uprawiających fitness, preferujących luźny, sportowy styl, które przede wszystkim stawiają na wygodę podczas ruchu, ale nie zapominają o modzie również na sali ćwiczeń, bo tam też trzeba wyglądać efektownie i trendy.
- Na linię składa się cały wachlarz produktów - od topów, t-shirtów i bluz, po bardziej specjalistyczne części garderoby dla osób aktywnie spędzających czas. Dominuje viscoza i lyrcra. Linię wyróżnia bogate wzornictwo, np. połyskujące nadruki, dbałość o detale i staranne wykończenia. Kolorystyka jest zróżnicowana. W kolekcji postawiono na pastele, stonowane, przypominające sprane barwy, ale nie brakuje mocnych róży i pomarańczy czy chabru. Fani czerni, szarości i granatu również znajdą coś dla siebie”- powiedziała portalowi FIT.pl Izabela Kaszyńska-Jabłońska - product manager Grupy Reden, w czasie rozmowy na Targach Kielce Sport LATO 2010.
Jej zdaniem młodzi klienci powinni docenić to, że ubrania podkreślają osobowość i luźny styl, dają poczucie komfortu bo przecież od tego zależy nasze samopoczucie i pozwalają na swobodny, często kilkugodzinny trening.
W kolekcji znalazły się też torby i akcesoria do włosów, które stanowią uzupełnieniem sportowej linii Drywash.
Choć premiera kolekcji planowana jest na dopiero początek 2011 roku, linia odzieży Drywash już była obecna na targach w Kielcach. Stoisko z ofertą nowej marki cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających hale wystawowe. Osoby związanych z fitnessem, które oglądały kolekcję deklarowały zakup poszczególnych części garderoby, gdy tylko trafi do sklepów.
www.fit.pl