Jurorkę „Top Model” poproszono o dietę

Karolina Korwin-Piotrowska zanim będzie oceniać wygląd uczestniczek telewizyjnego programu, sama musi popracować nad swoją figurą
fit.pl
2011-08-17 00:00
Udostępnij
Jurorkę „Top Model” poproszono o dietę
korwin tekstPiotrowska od czasu kiedy została jurorką w pierwszej edycji „Top Model. Zostań modelką” przeszła widoczną metamorfozę. Jej wygląd bardzo się zmienił – nowy styl ubierania się, odmładzająca fryzura, dopasowany makijaż...Dziennikarka nawet zaczęła stosować dietę i ćwiczyć. Wystarczyło ograniczyć białe pieczywo i słodkie bułeczki na drugie śniadanie, żeby zmieścić się w mniejszy rozmiar ubrań.

Jednak po zakończeniu programu Piotrowska znów wróciła do złych nawyków żywieniowych i przytyła. Choć fałdki na brzuchu starała się zatuszować luźnym strojem, nie dało się ich do końca ukryć. Nowe kilogramy u dziennikarki zauważyli producenci „Top Model”, którzy zasugerowali jej, żeby lepiej dbała o figurę.

Przez najbliższych kilka miesięcy nad jej wyglądem będzie czuwał dietetyk i osobisty trener. Piotrowska ma przejść na dietę białkową i być bardziej aktywna fizycznie. W swój terminarz musi teraz wpisać siłownię, basen i pilates. Jurorka cieszy się, że będzie współpracować z fachowcami. Wierzy w powodzenie tej „akcji”, chociaż zdaje sobie sprawę, że nigdy nie będzie wyglądać jak Anja Rubik czy Magdalena Mielcarz, ale na pewno chce ważyć mniej niż teraz.

Powodzenia!

www.fit.pl
 
Cookies. Szanujemy Twoją prywatność.
Ustawienia zaawansowane
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne dla funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być wyłączone w naszych systemach.

Statystyka
Te pliki cookie umożliwiają nam zliczanie wizyt i badanie zachowania użytkowników, gromadząc anonimowe informacje.

Preferencje
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie mogą być przechowywane i wykorzystane do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje zainteresowania.

Marketing i reklamy
Celem tych plików jest wyświetlanie reklam, które są interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla reklamodawców strony trzeciej.